|
||||
|
||||
VW Polo Sedan 1.4
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 25-03-2015 at 15:30. |
|
||||
|
||||
Twee maal witte Jetta MK2,5
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is nog een tijdje hip geweest om met die chineese type aanduiding in Nederland rond te rijden.
Zag je toen op iedere meeting bij bosjes liggen.
|
||||
|
||||
Haha ja inderdaad, dat is waar ook
|
||||
|
||||
Eindelijk de nieuwe Lamando in het wild gezien. Zou hem zo naar huis rijden als ik de kans kreeg!
|
||||
|
||||
280 TSI? Wut! Wel een super mooie auto inderdaad. Beetje een Jetta en CC kruising.
|
|||
|
|||
Volkswagen has also launched new ‘engine labels’, that are kind of weird. The 1.4 turbo is called ‘230TSI’, the 1.4 TSI is called ‘280TSI’, and the 1.8 TSI is called ‘330 TSI’. The new labels will be rolled out over the whole Volkswagen range over the year.
The Lamando is manufactured in China by the Shanghai-Volkswagen joint venture. Wel gaaf ding. |
|
||||
|
||||
Dus die nieuwe labels krijgen we in Europa ook? Jammer, VW was nog zo'n beetje de enige met aanduidingen die normaal te begrijpen waren.
|
||||
|
||||
Inderdaad stoer ding die Lamando, beetje een vreemde naam, dat dan weer wel.
Gaaf om zulk apart spul te kunnen spotten Eibert!
|
||||
|
||||
Ja, dat andere spul word inmiddels al wat gewoon voor mij, maar moet niet vergeten nog even foto's te maken, Sagitar, Lavida, nieuw type Santana en Bora enzo.
Die Lamando was inderdaad wel bijzonder, hier nog niet eerder gezien.
|
|||
|
|||
Quote:
Zou ik zo niet weten. Was van een website over chinees auto nieuws dus zou alleen over de modellen daar kunnen gaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh, dan valt het voor ons nog wel mee dus.
|
||||
|
||||
Haha!! vet
Vet interieur zeg dat donker bruine. Wat doe je zoal in china?
|
|||
|
|||
Awesome topic!
Ik vond deze foto's nog. Gemaakt tijdens mijn stageperiode van 3 maanden in Nanchang (provincie Jiangxi), in 2009! Foto's zijn gemaakt vanuit een Volkswagen Magotan 1.6 FSI
Present: - 1985 Volkswagen Scirocco GTX 1.8 8V DX aka 'Zorro' - 2007 Volkswagen Polo TDI Trendline 1.9 8V BMT aka 'Smurf' Past: - 1996 Volkswagen Golf III 1.6 8V AFT(later 1.8 8v ABS) (autocross) aka 'Kaetel 1' Last edited by asjemenoudje : 01-06-2015 at 14:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
De baas is hier een vestiging begonnen, en ik ben ingevlogen om samen met nog een paar collega's uit Nederland te helpen de boel goed van de grond te krijgen. We zitten in de industriele electronica
|
||||
|
||||
Quote:
Ja gaaf! Foto's van een Magotan komen er nog aan, ga dit weekend weer even struinen naar modellen die ik nog mis.
|
||||
|
||||
Twee dagen geleden eindelijk een Gol gezien, soort Volkswagen Fabia. Vind het maar een raar ding eigenlijk
Sorry voor de brakke foto's, het regende een moesson en ik probeerde een taxi te scoren.
|
||||
|
||||
Ik vind het oprecht jammer dat we die Lamando niet in Nederland hebben. Wat een onwijs gaaf ding zeg!
|
||||
|
||||
Over vage modellen gesproken, was afgelopen week in marrakech / sahara kwam ik dit tegen:
Volkswagen Fabia Station? HAHA Hij was 'n stuk smaller dan een passat!