|
||||
|
||||
Dat het uppen in de verkooptopics weer is toegestaan.
1 keer per week je advertentie omhoog gooien oke. Maar niet elke dag! (Up, up, weekend up, ze zijn er nog, hij is er nog, pricedrop, up!!, up! )
|
||||
|
||||
Daar is meteen het voordeel van dat het forum, ofwel de forumgangers dat dan weer zelf reguleren
|
|
||||
|
||||
Word ook echt gereguleerd ja!
My ass.
|
||||
|
||||
Je hebt nu de mogelijkheid om te reageren, Dus wat let je?
en als je er last van hebt kijk je gewoon niet |
|
||||
|
||||
Ik weet niet echt goed waar je heen wil?
Dit is een ergernis topic en daar post ik dit in. Zoals het hoort dus. En dan moet ik reageren? Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp. En die laatste zin al helemaal niet. Blijkbaar heb jij last er van dat ik me daar aan erger. Dus kan jij dan beter niet in dit topic kijken.
|
|||
|
|||
Haha jouw laatste zin. Geniaal!
|
|||
|
|||
Ik erger mij aan verstoringen van de infrastructuur door allerlei evenementen. Zo als vandaag: ik wil naar de kapper.. ik start mijn auto en rij naar Heerlen centrum.. wielrennen
En dat is nog nix.. maar je zou maar in Landgraaf wonen met Pinkpop bijvoorbeeld.. En dan kun je wel zeggen ja maar, dat is maar "effe" .. ja, maar er zijn tig van die "effes" per jaar.. en je zou maar net tijdens zo een "effe" iets nodig hebben. |
|
||||
|
||||
Volledig mee eens!
|
|||
|
|||
Inhakend op die wielrenners..... Ergernis nr1 pelotons in het heuvelland!!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
... op de toch al meestal erg smalle wegen, die dan toch voor tweerichtingsverkeer bedoeld zijn.. |
|
||||
|
||||
Quote:
En alle wielrenners mogen ze van mij verder stuk voor stuk kapotrijden. Arrogante klootzakken. Daar kunnen ze beter een wegmisbruikerprogramma over maken.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik droom altijd van paintballgeweren als ze mij de weg versperren. Pleur op naar het fietspad of ga in lijn rijden. Quote:
GoPro + youtubekanaal please Last edited by EnVeeZee : 31-05-2015 at 13:55. |
|
||||
|
||||
Ergernis van de maand:
Net thuis van werk, komt je vriendin met een pruillip vertellen dat er een of ander ruk-kind van vage kennissen je lego t1 camper vakkundig heeft gesloopt, op zijn eigen unieke wijze. Maak me het fucking geld maar over voor een nieuwe, krijg je een grote plastic zak met 1300+ onderdelen die je m voor z'n volgende verjaardag kan geven. Last edited by EnVeeZee : 25-06-2015 at 16:57. |
|
||||
|
||||
Is best te doen hoor, heb die van mij ook een keer van de kast af gesmeten. De kamerdeur klapte dicht en door de trilling/windvlaag is er een bord omgevallen die de T1 een zet heeft gegeven die is gaan rollen en op de grond terecht is gekomen. Heeft echt bijna een jaar in een plastic bak gelegen. Ben toen vanuit daar begonnen met bouwen. Paar uur later stond die er weer netjes bij. Dit keer op een andere kast.
|
|||
|
|||
Mensen die er eeuwenlang over doen om op pb te reageren als ze wat willen "kopen"..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dus...eigenlijk ben je boos, omdat een ander met jouw LEGO heeft gespeeld?
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos Last edited by René : 26-06-2015 at 16:18. |
|
|||
|
|||
Over speelgoed gesproken: wil je met je nieuwe Traxxas speeltje gaan stoeien, blijkt de meegeleverde lipo accu ruk te zijn...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lul! Je bent niet de eerste Nieuwe oude ergernis: haatbaarden |
|
||||
|
||||
Vrouwen die recht voor zich kijken terwijl ze kruispunt oversteken, waardoor ik bijna een Astra in m'n caddy had zitten.
|
||||
|
||||
Herfst weer in mijn zomervakantie. Naar buiten lopen richting de parkeerplaats en van een afstand dit aantreffen..
Hij lag er gelukkig naast. Volgende keer andere plek zoeken met dit weer. |