|
|||
|
|||
Eurosunday 2015
|
|
||||
|
||||
Ook één foto gemaakt.
|
||||
|
||||
Helaas door problemen met de gti niet kunnen gaan... Volgend jaar doe ik weer n poging
|
||||
|
||||
Was de moeite, het weer zat goed mee!
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar de meeting bezocht met toen nog me eigen Ibiza.
Toen was 't al lekker druk en hoog niveau . Maar dit jaar overtrof het toch met vorig jaar :SCRATCH: En dan niet eens de jongens / meiden uit Belgie / Duitsland / UK . Maar ook de nederlandse auto's complimenten hiervoor ! :tu: #1 by Shooting Dubs, on Flickr #12 by Shooting Dubs, on Flickr #11 by Shooting Dubs, on Flickr #7 by Shooting Dubs, on Flickr #4 by Shooting Dubs, on Flickr |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Die Alpine(Dapper?) was echt ongelovelijk cool.
Was m'n eerste keer, gewoon prachtmeeting, kleintje MIVW met minder tokkies en meuk en meer mooie merken (Was dan ook met de Honda). Toevallig ook pics van de blauwe TA22 Celica? Dat was toch wel m'n favorietje van de dag.
|
||||
|
||||
Niet van mijn kant. Dit was het wel.
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog een paar pics gemaakt, zal ze vanavond posten
Was voor mij het aller eerste event waar ik naar toe ben geweest en ik moet zegge dat ik er toch best wel van onder de indruk was echt gaaf haha! |
|
||||
|
||||
Rond 05.00u Richting Hasselt vertrokken om daar op een kabelbrug de Golf MK2 van Donkey TEC te filmen. Lekker vroeg om zo ook de zonsopgang op beeld te krijgen.
Dit is het beroep van een goeie vriend van mij. Dit is mooie promotie voor beide partijen. Zijn gemonteerde video zal deze week nog online komen. Deze MK2 heeft een tijdje geleden te koop gestaan en is nu verkocht. Vervolgens rond 10.00u richting Lommel vertrokken om een prachtige meeting bij te wonen. Alles was goed georganiseerd. Wie weet heeft iemand van jullie er ook een foto'tje van gemaakt. Facebook: Tapefarm
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 08-06-2015 at 10:30. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super meet, meer kan ik niet zeggen...
|
|
||||
|
||||
Eurosunday 2015 zit er weer op:
Ons jaarlijks avontuur wat donderdagmiddag begon is net voor ons als organisatie gestopt. Ik denk dat we terug mogen blikken op een geslaagde editie. Zoals elk jaar proberen we er een leuk event van te maken,zullen we aan de slag gaan met de negatieve kanten en verder doen met de dingen die op punt stonden. Zowel de ''pre-selectie'' als de Shuttleservice waren dit jaar nieuw,is er hier nog werk aan? Zeker en vast! Maar ik ben er van overtuigd dat dit een meerwaarde zal zijn naar de toekomst. Bedankt aan iedereen die aanwezig was! |
|
|||
|
|||
Dikke foto's Rick, zoals altijd !
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Om terug te komen op je "Shuttleservice" heb em zelf 2x genomen. Vrienden van mij 4x. Dit ging voor ons vlot genoeg. We moesten iig geen 20min wachten. Werd ook stevig doorgereden door de jongen die reed.
|