|
||||
|
||||
de Omega is echt (samen met mijn vader en broer, hebben we alle drie hetzelfde horloge)
de Cartier is nep, op vakantie probeer ik altijd een horloge te kopen. en dan een hele goede immitatie (deze was toen ook geloof ik ca 200,- gulden) hij werkt al ongeveer een jaar of 13 prima. mooiste vind ik de sluiting http://www.tophorloges.eu/fotos/t00018055-2866.jpg ik draag ze niet vaak, zit de hele dag op kantoor en dan krassen de bandjes de hele dag op het bureau
|
|||
|
|||
dit was mijn eerste breideling de naaitimer 3100 toen ingeruild op de sirius deze heb ik nog steeds was trouw horloge ook nog een bruno sohnle grandioso en heb ook nog deze theorema |
|
||||
|
||||
Vind horloges wel mooi, maar om nou een hele collectie aan te leggen gaat mij wat te ver, maar hier in China deze op de kop getikt, coole U-Boat.
Geen idee welk type. Kenners kunnen uiteraard waarschijnlijk ook direct zien dat er gezien het origineel wel een en ander aan mankeert
|
||||
|
||||
Wat 'n toffe posts,
Nou, ik kan deze interesse delen met jullie! Ik vind de oldschool zakhorloges zelf erg tof, hier een uit de oude collectie, reeds verkocht aan een portugees : IWC PALLWEBER 1880 - 1 van de 9 nederlandse uitgave! Zal binnenkort een post doen van mijn nieuwe aanwinst
|
||||
|
||||
'N echte pepsi? Cool!
|
|
|||
|
|||
Deze roeleren om mijn pols
|
|
||||
|
||||
mijn Skagen..
|
|||
|
|||
Suunto Observer doet al meer dan 10 jaar trouwe dienst
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort deze van Leff Amsterdam en Piet Hein Eek
|
|
||||
|
||||
Ooit dit topic begonnen, maar zie net dat de foto het niet meer doet.
Inmiddels een erg mooie klok in mijn collectie. |
|
||||
|
||||
Heb je nou een echte hulk gekocht? Nice.
|