|
|||
|
|||
Vandaag mijn ook binnen gekregen.
|
|
||||
|
||||
ook hier zijn ze binnen, expres nog gepast met een aantal shirts thuis
ze moeten maar even flink in de droger, vallen toch groter uit dan mijn huidge shirts van het merk maar super gave shirts dik tevreden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
De mijne is ook aangekomen vandaag! Ziet er inderdaad groot uit, nog niet gepast, maar anders moet een keertje in de droger dat idd wel oplossen.
|
|
||||
|
||||
het grotere shirt komt omdat het geen fruit of loom is bij mij, de andere past namelijk wel goed!
een rondje in de droger heeft hem gelukkig veel beter gemaakt
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ik heb ze ondertussen ook even thuis liggen en we zijn er blij mee.
Kreeg echter twee dagen later een kaartje door de bus dat er strafport betaald moest worden. (5,25 euro) Dit omdat pakket wel 45 mm dik was ipv de toegestane 32 mm. Simpele vraag/zoekwoorden "strafport onterecht" bij de online klantenservice gaf het volgende antwoord: Uw vraag: onterechte strafport Helaas hebben wij de afzender niet herkend. Onze excuses. U hoeft de portokaart niet te betalen. Verwijder de sticker en stuur de kaart terug met de melding "Afgeboekt in overleg met Klantenservice”.[I] Misschien een tip voor anderen, als die ook een steekproef gehad hebben. |
|
||||
|
||||
volgens mij heeft Hans ze bij het businesspoint door de TNT laten frankeren. dus ze zijn zelf fout lijkt me.
|
|||
|
|||
Fout bij PostNL lijkt mij ook hoor en geef ook niemand de schuld.
Bericht geplaatst om anderen te attenderen dat eventuele "straf" niet betaald hoeft te worden. Als ze een beetje aan de enveloppe geschud en nog een keer op een ander plek gemeten hadden, dan was het vast onder de 32 mm Is ook gewoon bezorgd in een standaard brievenbus. |
|
||||
|
||||
Hier ook goedgekeurd!
|
||||
|
||||
ai, dit zie ik erg laat. Wanneer is de volgende groupbuy?
|
||||
|
||||
Joah, ik wil er ook nog wel een
|
||||
|
||||
Ik heb er eentje, wil er stiekem nog wel 2 😂
|
||||
|
||||
Quote:
Neem even contact met mij op mocht je er niet uit komen. Ik heb het inderdaad via TNT laten en ik wil jou niet voor de kosten op laten draaien. Hans