![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of uberhaupt nog TV.... heb gisteren een poging gedaan, viel na een kwartier al van ellende om ![]() Dan maar even een paar rondjes knallen op de PS met Grand Tourismo. Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Venlo :')
|
|
||||
|
||||
![]() Gooeeed... hoezo off topic
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ehm NEE, de vrouw loopt toch 3 meter achter de man? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 3 meter achter, in gelijke pas ja.
![]() But seriously, als je SBS6 'nieuws' kijkt, dan heb je toch gewoon even niet meegekregen dat er uberhaupt een oorlog in Irak is/was?
|
||||
|
||||
![]() Mee eens. Misschien had de beginner van dit topic de titel ook ff anders moeten plaatsen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wel triest zo iets. Moet maar net jou auto zijn. pff dan sta je toch ff te koken als je naar buiten komt en je ziet zo iets. Zwak om iemand zijn auto voor zo iets te pakken, een auto slaat niet terug
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laat maar.
Slotje graag. René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ik vind het erg als je zo iets doet al is het een peukepot ...zo zal je auto maar aan treffen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar zou dit niet misschien een andere achtergrond hebben? Alleen uit jaloezie verf afbijt middel over een auto kiepen? Kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In zulke gevallen heeft het niks te maken met stoer doen, eerder zwak. Sommige mensen doen dit voor hun lol, maar de meeste denken hier toch een goeie reden voor te hebben. ![]()