![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee ze hoefden alleen mijn kenteken papieren te hebben en verder hoefde die alleen de motorcode te weten meer niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is goed nieuws zeg, gefeliciteerd!
Ook geen geluidstest hoeven te ondergaan??
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee is niet boven de 2500 toeren uit geweest ![]() stelde niks voor bij de apk kijken ze naar veel meer dingen ze hebben alleen wielophanging en stuur op speling gekontroleerd remmen getest op een normale rembank met van die rollen in de vloer en de lampen nagekeken op stand en opbrengst en als laatste nog gewogen op de weeg brug in zijn geheel en alleen de achteras en dat was alles oh ja en hij vroeg bij aanvang de motorcode en na afrekenen van 50 euro kom ik gaan krijg mijn kentekenpapieren opgestuurd heb nu een bewijs dat de rdw mijn papieren hebben |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
\ Welke RDW ben je geweest?
|
|||
|
|||
![]() nieuwegein
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi hoor, veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
![]() Zo,net weer terug van de RDW en met vlag en wimpel geslaagd.
Van 1100 cc naar 2000 cc 16v probleemloos op kenteken. De keuring stelde niet zoveel voor,heb eigenlijk alleen op de remmenbank gestaan. ![]() Geen geluidstest ondergaan (was even bang dat de open filters op de webers nog teveel lawaai gaven,maar dit was blijkbaar niet het geval.) Wel heb ik voor de keuring er even een origineel uitlaatje onder gehangen. ![]() Dus mijn dag kan niet meer stuk. ![]() Groeten Jan. |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd! Mag ik vragen hoeveel dat nou kost?
|
||||
|
||||
![]() Ik was 50 euro kwijt.
Dus de kosten vallen ook nog mee. Ben in Groningen geweest. |
|
||||
|
||||
![]() T*ring... Dat is wel een heel verschil met 'vroeger'!
|
||||
|
||||
![]() Ja idd.
Ik heb voor 5 jaar terug al eens geinformeerd toen waren de kosten geloof ik ongeveer 690 euro |
|
|||
|
|||
![]() Hey Jan was net nog bij Rijpma en wilde je vragen hoe het gegaan was, maar nu lees ik het hier. Mooi man
|
||||
|
||||
![]() Ja ik heb deze week nog vakantie ivm de rodermarkt en ben dus niet op het werk.
Vanmorgen om 8 uur direkt aan de beurt bij de RDW. (was dus vroeg pissen vanmorgen Ha Ha ) Maar alles is prima verlopen zoals je gelezen hebt. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
![]() Als de auto slecht is gebouwd komt ie echt niet door de keuring hoor...en er is nog een groot verschil met een auto waarvan je het blokje zo overlepelt en een waar de hele auto voor aangepast moet worden.
De keurmeester heeft wel nog een stuk in de auto gereden, en heeft toen gekeken hoe de remmen werkte en de wegligging was etc.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat ben ik zeker met je eens,alleen heeft de keurmeester bij mij alleen de remmen getest. Neemt niet weg dat er aan mijn auto ook genoeg is veranderd. Complete scirocco ophanging Kw schroefset Wilwood remmen. Voor diegene met een stille hoop dat ze met een "gebakje" door de keuring komen kan ik kort zijn. Dat gaat je zeker niet lukken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, dat is ook wat ik even wilde aangeven...
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gefeliciteerd jan het viel mee las ik was bij mij ook maar zijn wij de eenigste 2 die naar de rdw geweest zijn ![]() gr wim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je. ![]() Heb het kenteken binnen,dus kan nu eindelijk na 5 jaar "normaal" rondrijden. Was toch altijd wel een beetje angstig om in een grote verkeerscontrole terecht te komen (of erger nog bij een ongeval betrokken te raken). Maar ik denk idd dat wij tot dusver 3 van de weinigen op dit forum zijn die deze keuring hebben ondergaan. (Kevin20v hoort daar ook bij) Gr Jan. |
|
|||
|
|||
![]() maat van mij heeft um ook op kenteken
een golf 1 g6016v op kenteken 170 kw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na alles gelezen te hebben kom ik dus tot de conclusie dat als ik in mijn golf 3 cabrio van 97 een vr6 motor bouw en de uitlaat remmen etc overzet en naar de rdw ga heb ik mijn cabrio voor 50 euro als vr6 op kenteken (ex ombouwkosten ) ?
|