![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo beste mensen, ik ben Richard en ik woon op het altijd zonnige Ameland
![]() ![]() hier wat foto's van me rides: ![]() ![]() sorry voor de slechte foto kwaliteit ![]() ![]() Last edited by Greppel : 02-01-2011 at 15:32. |
|
||||
|
||||
![]() Net golfje! Ameland, super eiland, ben er nog strandwacht geweest (op strand nes) en probeer ieder jaar nog heen te gaan (midzomernachtfeest of madnes festival)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha, tof om te horen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welkom hierzo!
Die golf is echt super! Strakke wagen zeg!
|
||||
|
||||
![]() editje, nu met foto's erbij!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom, en waarom is je nickname Greppel?
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom hier
|
||||
|
||||
![]() welkom!
ik kan alleen helaas geen foto's zien.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() sorry, nu wel met foto's!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie Golf.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft ie een nieuwe eigenaar?
17-12 van naam gewisseld, en vandaag in Drachten gespot om +- 16:00 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jep, Golf 1 heeft nieuwe eigenaar, hij rijdt nu een Corrado.
|
|
||||
|
||||
![]() klopt, de Golf is geruild voor een Corrado. En in die Golf word nu een G60 gebouwd en word volgens mij grijs gespoten heeft hij mij verteld.
![]() ik zal binnekort de boel hier eens updaten! |
|
|||
|
|||
![]() Ik zeg foto's :P
|
||||
|
||||
![]() oke dan,
![]() de Polo staat er op dit moment zo bij: (Cupra lip is er alweer onderweg voor een originele) ![]() en dit is nu mijn nieuwe aanwinst, een Corrado 2.0 16v uit 1992: ![]() ![]() ik zal binnenkort wel ff een project topic van maken ![]() |