![]() |
|
|||
|
|||
![]() Helloow,
graag jullie mening gevraagd, kan gerust tegen negatieve comments hoor ![]() ![]() ![]() ![]() Owja, koplampen worden nog vervangen door morette's en er komt ook een embleemloos grilletje in de plaats... Greetyzzz B) |
|
||||
|
||||
![]() tja.. golfje zoals op iedere straathoek.. maw mijn tante had erin kunnen rijden
|
|||
|
|||
![]() Zodra de auto ferm word verlaagd, dus niet 3 cm, maar echt plat op de grond, vind ik het al een gehele verbetering. Stop dus liever het geld van een gril en lampies in een schroefset...
mijn mening... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wou ook wel laag gaan, maar 't probleem is dat het m'n daily is,
moet er +- 75km's per dag mee bollen, incl. kasseiweg... Daarom heeft iedereen me een vaste koni-kit aanbevolen. Vooraan ligt ie 50mm dieper en achteraan 40mm... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gewoon een nette, onverklote, wagen
![]() heb je ook foto's van je andere wagens, die in je signature staan?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De '73er kever (meetingkevertje): ![]() ![]() De '69er kever (rollerlook under construction): ![]() ![]() De Passat en de 80 zijn nog volledig standaard, met de passat bolt m'n vriendin dagelijks rond (vind em wat te groot om vlotjes mee in te voegen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() De golf op zn buikje man !!!
Heb mijn dagelijkse auto ook verlaagd voor 9cm en achter 8. Maar moet wel omrijden om thuis te komen, maar ja. Hoe lager hoe mooier ![]() Verder wel mooie autos.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
M'n lip ligt er nu al bijna vanonder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het een nette wagen en het belangrijkste is wat je er zelf van vind toch
![]()
|
||||
|
||||
![]() Auto ziet er zeker netjes uit, maar ik zou hem toch ook nog cker een flink stuk laten zakken en dan maar wat omrijden
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor! tenminste niet te veel poespas op de golf! De blauwe kever is niet helemaal mijn stijl, maar wel netjes ook
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er leuk en simpel uit
en wat maakt het nou uit of ut een daily is ![]() ik rij met mijn daily mk3 met 100/85 verlaging(schroefset)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Moest ik in Nederland wonen zou ik ook wel zo laag kunnen gaan ![]() Maar de belgische wegen zijn echt slecht aangelegd en aan gort gereden... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je moet het zelf mooi vinden, de kevertjes vindk wel leuk!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie Golf, mooi clean zonder kermisattributen, mooie kleur, hoef je niks meer aan te veranderen.
Wat ligt er trouwens voor motor in?
|
|||
|
|||
![]() ik rij ook op de belgische wegen dagelijks en ik rij opt bijna laagste van mijn weitec schroefkit en 15" velgen en op dit ogenblik word er een bodemplaat ondergehangen voor die rotte wegen hier (dus ergens deze week opt platste draaien ca 1.5 cm lager
![]() voor de rest is het zeker een nette wagen en "i love the beetle" greetz mast |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ach soo ik las btw ook dat ze ook erg moeilijk doen als je een verlaagde auto rijd( de politie heb ik het over)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
1.9 TDi, 110pk std, maar nu met andere nozzles en Heinz-chip tot 142.1PS motorvermogen gebracht met een koppel van 344NM (gebankt bij rica)... EGR en Kat. zijn verwijderd... ![]() |