![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is idd. nog weer een andere versie van het schema, en ik kom er eerlijk gezegd ook niet goed uit... sorry!
|
|
|||
|
|||
![]() Probleem is opgelost. Dankzij een behulpzaam forumlid heb ik de originele schema’s gekregen waar ook de zekeringkast zelf is uitgetekend. Hierdoor kwam ik erachter dat waarschijnlijk in het verleden wat pinnen zijn uitgewisseld en waardoor ik geen spanning kreeg op de hendel. Nu werkt het zoals het hoort dus kon weer fijn verder bouwen.
Ik moest nog nieuwe lagers in de fusee’s persen. Helaas was 1 naaf ingesleten dus heb gelijk 2 nieuwe naven besteld en 2 stofkappen. Fusee gestraald en gespoten en alles is weer als nieuw. ![]() En hier weer gemonteer met de vanaf het spruitstuk nieuwe uitlaat, gereviseerde aandrijfassen, remklauwen en nieuwe remschijven. ![]() Tot de volgende update. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
Welk merk lagers heb je gekocht? Ik heb wat 'gedoe' met de mijne :P
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Denk Febi. Zal vanavond even kijken heb de doosjes geloof ik nog. Edit: inderdaad Febi onderdeelnummer 03488
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 23-01-2023 at 19:38. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer top uit!!