|
||||
|
||||
WTF?? Wat is hier gebeurd?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je denk ik vergeten....Het blus"water" dat de brandweer gebruikt vreet in het metaal, en daardoor blijft roest vorming terug komen. (weet ik helaas uit ervaring...) al schuur je het kaal tot op blank metaal, en zet je het daarna weer netjes in de grondlak en verf, dan nog heb je een half jaar later de bellen weer onder de lak staan.
|
||||
|
||||
Neeee!!
Pff wat erg man. Succes met de afhandeling
|
||||
|
||||
Dat is wel erg veel pech hebben.
|
|
||||
|
||||
Veel sterkte. Zag het op facebook voorbij komen.. wat een reacties ook weer..
Quote:
Heb je ook ervaring met "speciale" baden? Met schuren dring je inderdaad niet tot in de poriën van het metaal. |
|
||||
|
||||
Met die baden kan je hetzelfde krijgen als wat je met bluswater krijgt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee daar heb ik geen ervaring mee. Ook geen idee wat daar de kosten van zijn, en of dat dus een redding voor de bus zou kunnen zijn....
|
||||
|
||||
F**ck! Zonde!
Hoop dattie nog gered kan worden!
|
||||
|
||||
heeel erg zonde, had er al iets van zien langs komen helaas..
is bekend wat de orzaak is hier van
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Tja, en zo is t weer schroot zeg maar
Tis mijn bedrijfje maar tevens inderdaad mijn hobby deze bus, heeft meer onderhoudsuren dan werkuren denk ik Dus inderdaad, nee geen poreuze slangen of achterstallig onderhoud. nee helaas ook geen blussysteem,wel 2 brandblussers gebruikt, maar dat maakte niet uit helaas. brand is inderdaad met water geblust en nu even afwachten wat de experts er van gaan zeggen. ziet er inderdaad niet uit op t moment. Ook hier erg bedankt voor de steun en versterkende woorden in ieder geval. kan ik dit topic wel weer onder het stof vandaan halen als er wel kan worden gewerkt aan een herstel, het is tenslotte eerder gedaan |
|
||||
|
||||
Dit is wel de ergste nachtmerrie van een autoliefhebber. Sterkte Klaas!
|
||||
|
||||
Het gaat een hele rit worden om deze weer goed te krijgen, misschien dat zij iets kunnen betekenen.
|
|
|||
|
|||
Sterkte Klaas! Ik weet zeker dat deze gewoon weer op de weg komt!
|
||||
|
||||
Sterkte! Eeuwig zonde zoiets!!!
|
|
||||
|
||||
Damn, hoop dat er iets te redden valt of dat de verzekering je in elk geval gunstig gestemd is. Sterkte. |