![]() |
|
||||
|
||||
![]() 2K lijm van 3M is een mooi spulletje ,we hebben de zijpanelen en de bodem van de bus van mijn vader er ook mee ingelijmd.
De verbinding is vele male sterker omdat je een verbinding krijgt over de gehele lengte en niet zoals bij puntlassen om de 5 cm. Je hebt ook geen kale plekken meer die je normaal tussen de lassen hebt,dus geen roest meer. Ik denk alleen niet dat je over een verbinding moet gaan plamuren,dan zal de plamuur breken vanwege spannings verschil bij temperatuur verschillen tussen de beide metalen die je verlijmd. Een kitnaadje vangt dit wel op. Verder super mooi busje en ga vooral zo door zal zeker een stoer busje worden. |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet of je dit ook weet ,maar die paarse Scotch schijven laten een kunstof laagje achter als je iets kaal slijpt,je moet dit dus altijd effe na schuren,vertelde een 3M vertegenwoordiger laatst tegen me. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Last edited by Meetlint : 02-01-2007 at 01:43. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Kennis is macht. Karakter is meer. Last edited by Meetlint : 02-01-2007 at 01:44. |
|
||||
|
||||
![]() Zo dan gozerttttt. gestoken door een werkbij..
Maar wat ziet dat er weer geweldig uit...
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Kennis is macht. Karakter is meer. Last edited by Meetlint : 02-01-2007 at 01:44. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Kennis is macht. Karakter is meer. Last edited by Meetlint : 02-01-2007 at 01:45. |
|
||||
|
||||
![]() echt geweldig dit...
super dikke resto man...
|
||||
|
||||
![]() Resto? Nieuwbouw zul je bedoelen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd, wat is er niet nieuw aan deze bus?!
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Kennis is macht. Karakter is meer. Last edited by Meetlint : 02-01-2007 at 01:45. |
|
||||
|
||||
![]() Zijn er nog updates van dit fabeltastische project?
Jens |
|
||||
|
||||
![]() hoe staat het hiermee
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet er tot zover goed uit !!!!
maare foto's !!!! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Ik ga eindelijk de komende tijd weer eens wat aan de bus doen
|
||||
|
||||
![]() Hoezo, al die knipoogjes? Toch geen updates?
Maar die lijm, is wel zuurvrij dan hoop ik? Vanwege invreten. |
|
||||
|
||||
![]() waar zijn alle foto's gebleven van dit mega project?