|
||||
|
||||
lelijke bak
|
|
||||
|
||||
Maar ook wel leuk..
Is dit geproduceerd op basis van een ander VW model? |
|
||||
|
||||
Dat zijn de Zuid-Amerikaanse modellen, zit soms best wat leuks tussen
De nieuwe Gol: Nog steeds lelijk De Saveiro: Als je dit ding verlaagd is het best een vette bak Ouder model Saveiro verlaagd
|
||||
|
||||
zou dit niet op de basis van een skoda zijn ? skoda's hebben toch deze vorm en mpi motors ?
|
||||
|
||||
Die zou ik wel willen hebben !
|
||||
|
||||
Quote:
doe het |
|
||||
|
||||
Gol, saveiro, voyage, parati zijn allemaal zuidamerikaanse modellen met een uniek platform (bx) dat met geen enkele europese vag-model wordt gedeeld.
Zie ook wikipedia |
|
||||
|
||||
De Gol is ook op de Chineese markt geweest
|
|||
|
|||
ik heb ooit wel eens een foto gezien met Gol met 17'' Santa Monica wielen eronder en een stuk platter. Stond zeker wel netjes.
|
|||
|
|||
Quote:
Fabia was t eerste wat in mij opkwam toen ik de Gol zag. Flink met zn snufferd naar beneden, knap setje wielen eronder en dan is ie mooi van lelijkheid |
|
|||
|
|||
Heel bijzonder dit!
Maar loopt ie wel gewoon op benzine, of moet je er een ethanol of alcohol achtig iets ingooien? |
|
||||
|
||||
Gewoon benzine
|
|
||||
|
||||
De meeste motors liggen er ook in lengte in zie ik
T5 gp 2.0 tdi Golf 6 variant 1.2 tsi Passat 3bg variant 100pk chipped (sold) Seat Leon top sport tdi (sold) Passat 3bg variant 130pk (sold) Passat 3B tdi sedan (sold) Golf 3 variant tdi 90pk (sold) Golf 3 variant tdi 110pk (donor) |
|
||||
|
||||
In het internationale forum is er een dikke Gol thread
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51240