Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-11-2006, 21:29
CPP CPP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 263
Default Ziekelijk hoog BBS gehalte in de dec PVW

Ow ow ow! Ik weet niet of het jullie iets interesseerd (boeit me ook eigenlijk niet ) maar ik haal dus net me nieuwe Performance uit mijn bievenbus...en het is echt te triest voor woorden....1 en al BBS dit keer! Op zo'n beetje iedere auto in deze uitgave zitten RS of RM's!

Het is al een tijdje belachelijke vormen aan aant nemen die hype! Maar dit is echt te ziekelijk. Kijk, het zijn en blijven natuurlijk zéér mooie velgen en ik had ze ook als één van de eerste onder mijn G60, in 8JX"16. Maar ik heb het al een tijdje besloten...en mede hierdoor, is mijn keus nu ECHT defenitief: dit keer echt géén BBS onder mijn golf. Het is gewoon super eentonig, niets meer aan, iedereen heeft ze nu.

Er kunnen natuurlijk altijd uitzonderingen gemaakt worden , maar dan moet ik net zoals de vorige keer, tegen een setje RS in nieuwstaat aanlopen voor nog geen € 300,- , want dat heben me die 16''ers namelijk gekost 4 jaar geleden! Maar goed, dat was dus voor de hype. Nu zijn de prijzen zoals jullie weten extreem omhoog geschoten...belachelijk!

Goed, zo doende ben ik dan ook al een tijdje met iets anders bezig...weer net iets anders, en niemand heeft ze gelukkig

Cheers
Reply With Quote
  #2  
Old 15-11-2006, 21:36
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Quote:
Originally Posted by CPP
Kijk, het zijn en blijven natuurlijk zéér mooie velgen en ik had ze ook als één van de eerste onder mijn G60, in 8JX"16.


Schreeuw dit niet te hard, ken er genoeg die al iets langer op BBS rijden maakt verder niet uit ofzo maar de uitvinder ben je niet. Je komt nu over van "ik heb die rage gestart". No hard feelings.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
  #3  
Old 15-11-2006, 21:37
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

sorry hoor maar jij bent de rage echt niet begonnen
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #4  
Old 15-11-2006, 21:39
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

owk zelfde gedachten
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #5  
Old 15-11-2006, 21:49
Edrik's Avatar
Edrik Edrik is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,282
Default

Je ziet ze idd érg veel. Niet dat ik me er druk om kan maken, het zijn nou eenmaal leuke velgen.
Gelukkig heb ik nu velgen die ik (nog) niet zo vaak tegen ben gekomen
__________________
'79er Golf MX

Cheap beer almost always results in good things.
Reply With Quote
  #6  
Old 15-11-2006, 21:58
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,815
Default

Ja op meetings zie je ze veel ja maar in het dagelijks leven niet en daar heb ik mijn auto voor niet voor de meetings maar lekker in een supernette auto rond rijden
Kijk op een Ferrari meet rijden veel ferrari's om maar daarom willen ze nog wel ferrari
__________________
Built NOT Fucking Bought
Reply With Quote
  #7  
Old 15-11-2006, 22:02
vw dennis's Avatar
vw dennis vw dennis is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,313
Default

Ach ja, het zijn gewoon super velgen... Dus rage of niet, ik doe wat ik zelf mooi vind, dus in Mei zitten ze er onder
__________________
Your Signature
Reply With Quote
  #8  
Old 15-11-2006, 22:12
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,526
Default

Quote:
Originally Posted by GolfIIVR6
Ja op meetings zie je ze veel ja maar in het dagelijks leven niet en daar heb ik mijn auto voor niet voor de meetings maar lekker in een supernette auto rond rijden


Wat een super uitspraak!! Kan ik me goed in vinden!
__________________
WWW.MIVW.NL
Reply With Quote
  #9  
Old 15-11-2006, 22:35
CPP CPP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 263
Default

Ja echt wel...ik, en alleen ik, ben de "rage" gestart, met zekerheid . En dat is nog niet alles...ik hou de "rage" in stand. . En.. ik heb zelf een stikker op mijn auto's zitten, met daar op; I've started it ALL.

Maare ik moet er wel erg mee lachen, met deze reacties weer, zeer vermakelijk . Men trekt hier weer wat te snel conclusies, Dit zijn nou typisch de reacties van kleindenkers

Natuurlijk ben ik die zogenaamde "rage" niet gestart lieve mensen. Ik wil alleen maar zeggen, dat toen ik ze 4 jaar geleden had, ik ze zelf nóóit zag in 16"! Begrijp je.

Doei.
Reply With Quote
  #10  
Old 15-11-2006, 22:45
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

ben je op zoek naar kleinddenkers of jaknikkers..
denk dat er op dit forum genoeg mensen zijn die voor het eerst met iets nieuws kwamen op een ieder type vw. enkel voordat je het bedenkt is vaak het wiel al uitgevonden.. alleen je opening van je topic is een stukje zelf verheerlijking.. neemt niet weg dat je je eigen velgen ook voor een leuk bedrag aan welly hebt verkocht..

de tendens van de laatste jaren is gewoon bbs... denk eerder dat dit komt omdat het een tijdloze velg is ipv een rage.

tevens zet ik altijd nog op mijn auto's wat ik zelf mooi vind en hoef hiervoor geen poll te houden op een ieder forum.
Denk dat gerard dit heel mooi vertaald heeft in zijn woorden.
"Ja op meetings zie je ze veel ja maar in het dagelijks leven niet en daar heb ik mijn auto voor niet voor de meetings maar lekker in een supernette auto rond rijden".

denk dat dezelfde rage in luchtgekoeld land is..
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #11  
Old 15-11-2006, 23:00
cabrio16v's Avatar
cabrio16v cabrio16v is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 798
Default




16inch BBS-rs ... zijn voor wat mij betreft echt dé mooiste wielen op een VW (watercooled) ..

rage.. ach ik kan me de tijd herrineren van de 3-spaaks velgen.. wat een hype was dat !! je zag ze overal !! Dat was een Rage ...

BBSsen zie ik nagenoeg nooit over de straat rollen... en de PVW is na een half jaar weer vergeten

als je nog een knap setje weet... give me a call ..
__________________
Quote:
Originally Posted by Edward
en weer te kauf, die lui van marktplaats sporen niet....
Reply With Quote
  #12  
Old 15-11-2006, 23:03
LuNaTiK's Avatar
LuNaTiK LuNaTiK is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,247
Default

Sluit dit topic aub...

Het Volksforum lijkt tegenwoordig steeds meer op het VWforum van 1 jaar terug, toen juist de Volksforummers hier fel op tegen waren!! Alleen gaat net nu niet om wie de meeste decibels en polyester op zijn auto heeft, maar om wie de meeste BBSsen heeft blijkbaar?

Beetje jammer heren...
Reply With Quote
  #13  
Old 15-11-2006, 23:09
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,965
Default

Quote:
Originally Posted by CPP
Ja echt wel...ik, en alleen ik, ben de "rage" gestart, met zekerheid . En dat is nog niet alles...ik hou de "rage" in stand. . En.. ik heb zelf een stikker op mijn auto's zitten, met daar op; I've started it ALL.

Maare ik moet er wel erg mee lachen, met deze reacties weer, zeer vermakelijk . Men trekt hier weer wat te snel conclusies, Dit zijn nou typisch de reacties van kleindenkers

Natuurlijk ben ik die zogenaamde "rage" niet gestart lieve mensen. Ik wil alleen maar zeggen, dat toen ik ze 4 jaar geleden had, ik ze zelf nóóit zag in 16"! Begrijp je.

Doei.



Volgens mij had Ron huijzer al veel eerder 16" BBS onder zijn golf 2 en toen ook al in een ondenkbare maat voor een golf 2 die tot op de dag van vandaag nog nooit is nagedaan,AMEN
Reply With Quote
  #14  
Old 15-11-2006, 23:10
Beetlefreak's Avatar
Beetlefreak Beetlefreak is offline
6k and counting...
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 6,355
Send a message via MSN to Beetlefreak
Default

Quote:
Originally Posted by CPP
Kijk, het zijn en blijven natuurlijk zéér mooie velgen en ik had ze ook als één van de eerste onder mijn G60, in 8JX"16.

Het kan aan mij liggen maar als ik het verhaal van CPP zo lees maak ik eruit op dat hij meerdere setjes velgen onder de G60 heeft gehad, waarvan de eersten de BBS-en waren.

Correct me if I'm wrong please
__________________
:: Meeting Gallery '07 / '08 / '09 ::

Flickr

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!
Reply With Quote
  #15  
Old 15-11-2006, 23:20
joossie's Avatar
joossie joossie is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,033
Default

Klopt Ron had ze al heeeeeel lang er onder maar toen sloeg het nog niet zo aan.

Ik ben van mening dat toen deze auto toen nog met het dakrekje in Hoogeveen aan kwam twee/ drie jaar geleden echt de rage van start is gegaan.




Daarna was er ineens een enorme run op de bbs.
En blijft mooi eerlijk is eerlijk.

En over rage gesproken wat dacht je van de tsw venoms
Reply With Quote
  #16  
Old 15-11-2006, 23:29
sixpack's Avatar
sixpack sixpack is offline
Volksforum Crew - Polijstpooier
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,024
Default

........Boeiend.......

het zijn gewoon supervelgen !
Reply With Quote
  #17  
Old 15-11-2006, 23:34
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Gaat toch niet alleen om de velg maar om de combinatie die je ermee maakt.
Reply With Quote
  #18  
Old 15-11-2006, 23:40
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,839
Default

Achja je kunt er een leuke cent aan verdienen dus de rage is wel goed voor iets...
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
  #19  
Old 15-11-2006, 23:57
CPP CPP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 263
Default

Ik doe altijd en overal waar ik zin in heb en wat ik zelf mooi, leuk of wat dan ook vind. En dan bedoel ik op ELK gebied. En ik heb sowieso een schijthekel aan meelopers!!

En het blijven in mijn ogen eigenlijk de mooiste wielen...alleen vind ik er geen REET aan, als je op een meeting komt en je wordt kapot gegooit met dezelfde wieltjes. Is toch eentonig man. Dat vind ik het grote probleem. Voor gewoon stukjes gezellig rond toeren in het weekend maakt het geen flikker uit en is het idd perfect...dan zie je er toch niemand mee. Maar voor meetings zeg ik nee...liever niet! Ik vind het, zoals velen hier, nou juist leuk om iets vernieuwends te doen of te hebben, snappie.

De velgen die ik nu heb, lijken ook een beetje op BBS-jes hoor. Ze zijn alleen simpeller. En je weet het, schoonheid is heel vaak eenvoud! En het zal ook best zo zijn dat ergens iemand deze wieltjes onder zijn of haar bakkie heeft zitten, maar ik heb het iig nog nooit gezien. En er zullen vast wel mensen zijn op dit forum die ze wel kennen, maar ik had er iig nog nooit van gehoord. Het merk is....Stinnes.
Reply With Quote
  #20  
Old 16-11-2006, 00:20
CPP CPP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 263
Default

En de eigenaar van die gele Swallow is toevallig een bekende van mij. Richard heet hij. werkt bij VW in Roermond....en daar kom ik dus oorspronkelijk ook vandaan, uit de regio Roermond!

@ beetlefreak: ik heb idd meerdere setjes velgen eronder gehad ja.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum