Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11-06-2015, 13:28
Rampstein's Avatar
Rampstein Rampstein is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2010
Posts: 80
Angry Bestelling

Vraagje,

Ik heb zo'n 3 weken een bestelling gedaan in de shop. Betaald via Ideal, ontvangstbevestiging gekregen....t-shirt + sticker.

....alleen tot op heden nog niets ontvangen. Via Stickerdump.com krijg ik geen antwoord meer, via de webmaster hier ook niet.

Wie kan mij vertellen wat ik moet doen om óf m'n geld terug te krijgen, óf m'n bestelling eindelijk een keer te ontvangen.


Greetzzz
Rampstein
__________________
Just give me what I want and no one gets hurt

Last edited by Rampstein : 11-06-2015 at 14:07.
Reply With Quote
  #2  
Old 11-06-2015, 13:57
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,183
Default

Weet niet of je dit kan zien, maar op fb staan er recensies.
Je bent niet de enige die er lang op moet wachten. Ik denk dat die het druk hebben, al is 3 weken wel erg lang maar zo te lezen niet uitzonderlijk..

https://www.facebook.com/StickerDUMPblog?sk=reviews
Reply With Quote
  #3  
Old 12-06-2015, 10:49
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Eerlijk gezegd zou ik twee weken al lang vinden voor een stickertje Is ook niet echt van deze tijd ,moet toch gewoon binnen een week te doen zijn ?
__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote
  #4  
Old 16-06-2015, 10:05
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,800
Default

Quote:
Originally Posted by Rampstein
Vraagje,

Ik heb zo'n 3 weken een bestelling gedaan in de shop. Betaald via Ideal, ontvangstbevestiging gekregen....t-shirt + sticker.

....alleen tot op heden nog niets ontvangen. Via Stickerdump.com krijg ik geen antwoord meer, via de webmaster hier ook niet.

Wie kan mij vertellen wat ik moet doen om óf m'n geld terug te krijgen, óf m'n bestelling eindelijk een keer te ontvangen.


Greetzzz
Rampstein


Stuur mij je bestelbevestiging door op hans@volksforum.com en ik los het voor je op.
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 17-06-2015, 14:01
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Hans, ik wacht al drie maanden op een sticker en t-shirt.... We hebben daar al enkele malen contact over gehad maar tot op heden is t nog niet opgelost. Bestelnummers en zo zijn als het goed is bij jullie bekend. Heb eerder deze week via het contacformulier een (wat mij betreft laatste) bericht gestuurd. Graag aandacht hiervoor.
Reply With Quote
  #6  
Old 17-06-2015, 20:07
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,800
Default

Quote:
Originally Posted by Rampstein
Vraagje,

Ik heb zo'n 3 weken een bestelling gedaan in de shop. Betaald via Ideal, ontvangstbevestiging gekregen....t-shirt + sticker.

....alleen tot op heden nog niets ontvangen. Via Stickerdump.com krijg ik geen antwoord meer, via de webmaster hier ook niet.

Wie kan mij vertellen wat ik moet doen om óf m'n geld terug te krijgen, óf m'n bestelling eindelijk een keer te ontvangen.


Greetzzz
Rampstein


Als het goed is ligt het voor je klaar op VolksDub en ben je daar over geinformeerd, klopt dat?



Quote:
Originally Posted by NielsDub
Hans, ik wacht al drie maanden op een sticker en t-shirt.... We hebben daar al enkele malen contact over gehad maar tot op heden is t nog niet opgelost. Bestelnummers en zo zijn als het goed is bij jullie bekend. Heb eerder deze week via het contacformulier een (wat mij betreft laatste) bericht gestuurd. Graag aandacht hiervoor.


Niels, het shirt is voor je opgestuurd maar blijkbaar niet aangekomen. Zou je aan willen geven of je hetzelfde shirt in een andere maat wil of anders welk vervangende shirt we eventueel op zouden kunnen sturen?
__________________
Reply With Quote
  #7  
Old 18-06-2015, 08:24
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Hans, dat heb ik ook begrepen. Ik heb serieus niks ontvangen. Heb 3x gevraagd hoe verder, maar krijg geen reactie. Dat is wat mij vooral stoort. Hoop gedoe om een shirt en sticker... Zal je verder even PB sturen.
Reply With Quote
  #8  
Old 23-06-2015, 21:02
Rampstein's Avatar
Rampstein Rampstein is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2010
Posts: 80
Default

Ik heb een paar keer gemaild en later nog een posting gedaan op de website. Kort daarna een mailtje met excuus dat het vanwege de drukte allemaal vertraging op heeft gelopen. Inmiddels hebben ze 't geld weer teruggestort.

Slotje.
__________________
Just give me what I want and no one gets hurt
Reply With Quote
  #9  
Old 27-06-2015, 09:38
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Voor mij nog geen slotje. We zijn alweer een dikke week verder...
Reply With Quote
  #10  
Old 30-06-2015, 17:37
jasonnl's Avatar
jasonnl jasonnl is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 841
Default

2 weken geleden een en ander bestelt. En had het wel binnen een week thuis.

Al duurde het bij mij ook lang voor ik reactie kreeg maar email van hun was in de spam box terecht gekomen.
__________________
Golf MKI '76er Project.

MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol
EX
MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie
MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI
Polo '00 6n2 GTI
Mercedes SEC500 '87
Honda Civic '94
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum