Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 28-06-2012, 10:27
fleetowner fleetowner is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 46
Default Skg.

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Ik snap best dat een aantal leden behoorlijk gedupeerd zijn door een eventuele teloorgang van SKG, Maar dat zijn niet alleen degenen die op spullen zitten te wachten. Bij SKG werkten ook een aantal enthousiaste medewerkers waarvan sommigen ook op dit forum zitten of zaten. Dit is voor niemand een leuke zaak. Ik neem aan dat jullie er zelf ook wel vanuitgaan dat niemand zijn zuur opgebouwde zaak laat klappen om wat mensen op een forum te pesten. Laten we nu gewoon eens netjes op meer informatie wachten voordat van alle kanten de bloedhonden worden losgelaten. Achter een faillissement zit veel meer persoonlijk leed verscholen dan achter een niet geleverde uitlaat.


Neen jaap ik ben niet mee eens zo werkt het niet ik heb in april ond; besteld (Laat dit terzijde) nu als een klant of consument iets bij een bedrijf zijn of haar bestelling plaats dan weet hij of zij niet hoe de situatie bij zo'n bedrijf is.
Het is toch altijd achteraf om de waarheid te achterhalen of niet soms.je hebt over mensen die daar werkt,en wie zijn de andere kant die op zijn bestelling wacht, (....? ).SKG wist ruim van te voren hoe de zaken stond, ik ben persoonlijk gewoon aan het lijntje gehouden maar ja het is niet de eerste keer voor mij live's go on men.
Reply With Quote
  #42  
Old 28-06-2012, 10:29
fleetowner fleetowner is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 46
Default

Style loos dat op deze manier zaken doen.
Prekash.
Reply With Quote
  #43  
Old 28-06-2012, 20:18
DUBForce DUBForce is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 42
Default

SKG is inderdaad failiet verklaard, en als VOF worden dan de eigenaren persoonlijk aansprakelijk gesteld. Lopende overeenkomsten worden vaak door de curator benaderd maar enkel en alleen waar nog een betaling voor openstaat.

Voor de gedupeerde, die zullen niet zo snel benaderd worden. Immers moet een curator eerst een schade post op gaan maken en dan worden eerst belasting en eventuele bankschulden mee betaald (en uiteraard de curator zelf ) daarna komen leveranciers, en dan pas komen de klanten

Wat ik zou doen, schrijf de curator aan dat je een vordering op skg hebt wegens niet geleverde goederen (van de wet moet een webshop binnen de 30 dagen leveren anders geld terug) zodoende kom je wel in de aandacht. Probeer eventueel mensen te vinden voor een gezamelijke vordering.

indien je de curator niet aanschrijft kun je garanty fluiten naar je centen.

De curator in kwestie:
Naam mr. G.W. Wullink (Esther)
E-mail adres wullink@geurinkenpartners.nl
Reply With Quote
  #44  
Old 29-06-2012, 08:50
Aruniq Aruniq is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 165
Default

Quote:
Originally Posted by DUBForce
SKG is inderdaad failiet verklaard, en als VOF worden dan de eigenaren persoonlijk aansprakelijk gesteld. Lopende overeenkomsten worden vaak door de curator benaderd maar enkel en alleen waar nog een betaling voor openstaat.

Voor de gedupeerde, die zullen niet zo snel benaderd worden. Immers moet een curator eerst een schade post op gaan maken en dan worden eerst belasting en eventuele bankschulden mee betaald (en uiteraard de curator zelf ) daarna komen leveranciers, en dan pas komen de klanten

Wat ik zou doen, schrijf de curator aan dat je een vordering op skg hebt wegens niet geleverde goederen (van de wet moet een webshop binnen de 30 dagen leveren anders geld terug) zodoende kom je wel in de aandacht. Probeer eventueel mensen te vinden voor een gezamelijke vordering.

indien je de curator niet aanschrijft kun je garanty fluiten naar je centen.

De curator in kwestie:
Naam mr. G.W. Wullink (Esther)
E-mail adres wullink@geurinkenpartners.nl


Bedankt voor deze info, ik heb een mail verstuurd naar de curator.
Reply With Quote
  #45  
Old 29-06-2012, 09:07
2H-2H's Avatar
2H-2H 2H-2H is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 757
Default

@ DUBForce.

hoe kom ik er achter welke curator in kwestie ik moet hebben bij een faillisement.

(Dit gaat over een ander bedrijf)

Maar is altijd handig te weten
__________________
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
Reply With Quote
  #46  
Old 29-06-2012, 10:18
M1974 M1974 is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 548
Default

Quote:
Originally Posted by 2H-2H
@ DUBForce.

hoe kom ik er achter welke curator in kwestie ik moet hebben bij een faillisement.

(Dit gaat over een ander bedrijf)

Maar is altijd handig te weten


Google eens op het publicatiekenmerk dat ik op de tweede pagina van dit topic heb gepost. Wellicht vind je het daarmee.

EDIT
Net zelf ook even "gegoogled" De naam die jij vind is wel anders maar valt ook gewoon onder SKG carstyling. Eigenaar en adressen zijn hetzelfde.
Het komt wel vaker voor dat onder één persoon of handelsnaam nog meerdere handelsnamen zitten. Niets bijzonders.
zie ook http://www.insolvensys.nl/Failliet/Skg-carstyling-Vof

NOGMAALS EDIT
Ik had je post iets te snel gelezen.
Je kunt op deze site http://insolventies.rechtspraak.nl/ zoeken. Dit kan op verschillende termen. o.a. op bedrijfsnaam, adres, woonplaats, kvk nummer, enz, enz.
Vind je iets dan staat de betreffende curator er meestal gewoon bij.

Last edited by M1974 : 29-06-2012 at 10:32.
Reply With Quote
  #47  
Old 29-06-2012, 10:35
2H-2H's Avatar
2H-2H 2H-2H is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 757
Default

Dank je.
__________________
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
Reply With Quote
  #48  
Old 21-07-2012, 09:57
Larsv5's Avatar
Larsv5 Larsv5 is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,038
Default

Even goed erg jammer dat het bedrijf gestopt is....
__________________
Dodge RAM 1500
Reply With Quote
  #49  
Old 21-07-2012, 10:29
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 12,484
Send a message via MSN to Alberto
Default

Quote:
Originally Posted by Larsv5
Even goed erg jammer dat het bedrijf gestopt is....

hoor ook wel andere verhalen
Reply With Quote
  #50  
Old 21-07-2012, 11:23
Larsv5's Avatar
Larsv5 Larsv5 is offline
Married to PC
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,038
Default

Quote:
Originally Posted by Alberto
hoor ook wel andere verhalen



Ik persoonlijk heb goede ervaringen met SKG.
__________________
Dodge RAM 1500
Reply With Quote
  #51  
Old 30-09-2012, 23:20
Blaauwwiekel's Avatar
Blaauwwiekel Blaauwwiekel is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 347
Default

Ik was ook wel te spreken, ik bestelde een setje voor passat bg, en bleek niet goed, dit hebben ze netjes opgelost.
En ook kon ik meerdere malen bellen ivm welke hoogt hebben wilde op vaste set, en samen kwamen we op koni streetkit. Ik had eerst een duurdere geselecteerd..
Dus ik was dik te spreken.

Verder kan ik niet oordelen over de gang van zaken, maar dat je zuur bent als je betaald hebt en niet geleverd word, das sneu, en kan ik begrijpen dat je pist off bent..
Maar we kunnen er allemaal niks aan veranderen. Zo gaat het momenteel met meer bedrijven, en denk dan eens aan de werknemers die thuis komen met kinderen en hypotheken. Dan hoop ik dat je keerzijde ook bedenkt..
Nogmaals je weet het niet, en gissen maakt je nog kwaaier..
Reply With Quote
  #52  
Old 05-10-2012, 12:30
BobbyEdition1 BobbyEdition1 is offline
No personal life
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,322
Default

De VF crew kan wel vast houden aan dat afgesloten contract, maar om nog meer forumleden te weerhouden van nog meer ellende zouden ze ook de moeite kunnen nemen om te zien wat er waar van is wat er wordt gezegd en indien waar , dan met SKG de mogelijkheid tot stappen ondernemen te bespreken
Er zal gewoon een contactpersoon bekend zijn bij de crew dus een simpel belletje/mailtje kan opheldering geven en is iedereen weer blij...
__________________
******* ****
Reply With Quote
  #53  
Old 05-10-2012, 14:24
sixpack's Avatar
sixpack sixpack is offline
Volksforum Crew - Polijstpooier
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,024
Default

Ik spring er heel even in

1) VF had gewoon een contract met SKG (wat uitgedient dient te worden onder normale omstandigheden)
2) Op geruchten en onbereikbaarheid kun je geen actie op ondernemen.
3) zodra officieel bekend (lees ZEKER) was dat SKG falliet was is de banner verwijderd, en vermeld in dit topic
4) skg was naar ons toe ook onbereikbaar.


Op andere fora ed werd natuurlijk ook al vollop gespeculeerd over het welzijn
van skg...
toen ik de reacties zag hier op het forum, heb ik me wel 2 keer bedacht om daar iets te bestellen.
Reply With Quote
  #54  
Old 01-11-2012, 18:18
Michiel. Michiel. is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 94
Default

Iemand nog wat kopen bij skg?

http://link.marktplaats.nl/611805496
__________________
PM voor kabelboom aanpassingen en chiptuning VW/audi
Reply With Quote
  #55  
Old 01-11-2012, 18:39
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 12,484
Send a message via MSN to Alberto
Default




iemand nog een VW Speed mok met pindakaas
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 02:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum