Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-08-2007, 00:15
BAARDJE BAARDJE is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1
Default Vraag Over Mijn Golf 2 Motor Dringend Hulo Nodig

ik heb een golf 1300 rabbit dit weet ik van de motor Golf/Jetta 1.3 met geregelde katalysator en Digijet-inspuitsysteem

De VW Golf/Jetta 1.3 met geregelde katalysator is uitgerust met een door Volkswagen zelf ontwikkeld inspuitsysteem, dat een afgeleide is van het LE-Jetronic inspuitsysteem van de firma Bosch. De elektronica van het inspuitsysteem is gecombineerd met die voor het ontstekingssysteem

maar de koppaking is kapot dus spuit witte rook en olie uit de uitlaat en deze motor heeft wat km Nu ik kan de koppaking vervangen en alles schoonmaken maar is een tijd geleden hoe doe ik dat het beste
me tweede gedachte is ik zou een golf 3 motor van 1995
1.4 monopoint injectie motor is er in willen Leggen maar deze motor is een 1400 cc in plaats een 1300 maar zou mijn versnelingsbak er op werken en hoe zou het met de keuring zitten dringend een antwoord nodig

deze info heb ik al van iemand;
"Deze 1.4 monopoint injectie motor is ingebouwd in de Golf III en Vento van 1991 tot 95."

tis dus ook monopoint, kunt volgens mij gewoon de inlaat overzetten.. tis alleen n beetje een vraagteken of dat niet te arm gaat draaien met de injectie van ne 1300

en hoe komt de golf3 overeenkomt qua computer en bekabeling met de mijne wat moet ik verandere

Last edited by BAARDJE : 15-08-2007 at 00:18.
Reply With Quote
  #2  
Old 15-08-2007, 08:25
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

1 topic is voldoende, ik heb de ander gesloten en deze verplaatst naar Algemeen
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum