Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 13-09-2011, 22:09
g-men's Avatar
g-men g-men is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 312
Default golf 1 diesel motor

Het onderblok lijkt kapot. Kop eraf gehaald en is prima, zuigers draaiden halve slag met extreme krachtsinspanning toen weer meteen vast. Zal iets met krukas zijn denk ik. Mss heeft iemand nog een goede diesel motor golf 1. Of onderblok wat bv eruit is gehaald voor inbouw td. (1,6L golf uit 83)

Ik weet niet of het veel moeite is een turbo diesel erin te zetten? Ik denk aan uitlaat, stroom etc.

Ik zie wel of iemand iets heeft liggen, volksforum heeft me al eerder geholpen met een ieder die nog wat heeft liggen om de golf nog op de weg te houden.
__________________
Golf 1 diesel
1983, Lhasa groen met.
origineel stalen schuifdak

Marsrode Jetta 1 uit 83' 1.5
  #2  
Old 18-09-2011, 15:46
chiel mk1 chiel mk1 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 32
Default

Quote:
Originally Posted by g-men
Het onderblok lijkt kapot. Kop eraf gehaald en is prima, zuigers draaiden halve slag met extreme krachtsinspanning toen weer meteen vast. Zal iets met krukas zijn denk ik. Mss heeft iemand nog een goede diesel motor golf 1. Of onderblok wat bv eruit is gehaald voor inbouw td. (1,6L golf uit 83)

Ik weet niet of het veel moeite is een turbo diesel erin te zetten? Ik denk aan uitlaat, stroom etc.

Ik zie wel of iemand iets heeft liggen, volksforum heeft me al eerder geholpen met een ieder die nog wat heeft liggen om de golf nog op de weg te houden.


ik heb nog wel een 1600 diesel met versnellingsbak voor je liggen, is 5 jaar geleden lopend uit mijn golf 1 gekomen. alleen de motorsteunen missen.
prijs 200,-

groeten chiel
  #3  
Old 18-09-2011, 18:18
storm storm is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 448
Default motorblok diesel

Hoi hoi,
ik heb nog een compleet dieselblokje liggen, compleet met steun en al en bak ook nog.
Gewoon inbouwen en rijden, als je het goed wil doen zou ik nieuwe koppelingsplaat/drukgroep monteren. Bij interesse even pm!

Gr



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 02:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum