Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 20-12-2016, 15:31
Bakker82 Bakker82 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2016
Posts: 1
Default Bakker82

Goedenmiddag medeleden.

Bij deze even in kort mij voorstellen.

Ik ben Bakker82 uit prov Groningen
34 jaar en vader van 2 geweldige jongens.

heb mij aangemeld omdat ik met een garage bezig ben die een passat 2.0 heeft uit 2001 met 251000 op de teller.

Ik heb daar 4 weken gelee een auto gekocht maar die wil niet goed functioneren (giert bij optrekken soms) al 5x terug geweest maar alles is vervangen met nieuwe onderdelen en hij doet het nog.

Nu kwam hij met een voorstel dat ik hem mag omruilen met de passat 2.0 uit 2001 met 251000 op teller maar doe ik hier goed aan ? Hij kon mij er verder weinig over vertellen of dit goede of slechte zijn. Mijn zwager zegt namelijk dat dit slechte blokken zijn.

Ik zal zeker ook het forum nog even doorzoeken.

Zijn er verder vragen dan mag je hem mij altijd stellen.
Reply With Quote
  #2  
Old 20-12-2016, 19:53
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Welkom Bakker
__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote
  #3  
Old 21-12-2016, 09:57
JBM JBM is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 285
Default

Wees welkom

Dan ga ik er vanuit dat je een 3BG model op het oog hebt bij de garage.
De 2.0 8v blokken uit die tijd vind ik persoonlijk zeer maar dan ook zeer degelijk

Mijn ouders hebben deze wagen nog steeds (Nieuw gekocht in 2001) en we hebben er nog nooit problemen mee gehad, buiten het normale onderhoud natuurlijk. Ik heb het dan over het 115 pk blok.

Vriend van mij is door deze wagen ook over gestapt van Mondeo naar Passat. Deze wagen heeft ook al meer dan 1 bergrit doorstaan en heeft verder ook nooit problemen ermee. (Hij heeft het iets modernere 5V blok met 135 pk)

Het enige 'nadeel' aan deze motoren is dat de meeste toch wel een slokje olie lusten. (Die van ons al sinds aankoop; ongeveer 0.5 a 0.7 liter op 1000km) Hetzelfde doet die van die vriend van mij ook. Normaal dus bij deze blokken.

251*** is een behoorlijke stand maar hoeft niets te betekenen voor dit blok. Zou wel iemand meenemen die de staat van de koppeling kan beoordelen dan en dat soort zaken. Voorderest zeg ik prima auto
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum