![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoop van de week de schroefset binnen te krijgen.
daar wacht ik nog op. ![]() zijn we klaar voor de meeting ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En weer is het de dag na Defqon.1
![]() ![]() Maar kom zeker weer een kijkje nemen! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ken er nog 1 die daar heen zou gaan.en hij heeft mij beloofd vroeg aanwezig te zijn.......dan maar ff op karakter heb ik gezegd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog enkele dagen en het is zo ver!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Nog 12 dagen ! Duurt me al weer veeeeeeeeeeeeel te lang !
De Jetta is iig helemaal klaar ! Ik had Golfsburg(Dikkie) ook nog ge-Pm't maar daar nog geen reactie op ontvangen, had m een paar vraagjes gesteld namelijk .'T is natuurlijk ook nog niet zover ![]() Ik heb er iig wel zin in ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeg nou maar gewoon dat je in de schowroom wil staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is al een tijd geleden geregeld ![]() Heb al een scheurkalender derbij ,ben de dagen al aan t aftellen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() het word denk ik weer erg druk in die showroom, ![]() ![]() Ik hoop dat de mannen van VAG Fryslan het er allemaal in krijgen... ![]() Last edited by HannoverEdition : 16-06-2011 at 14:50. |
|
||||
|
||||
![]() ze kunnen meer autos kwijt in de schowroom dan vorig jaar ivm uitbreiding audi gedeelte ik schat dit jaar zon 50 stuks met een zeer stakke en vlakke vloer moet ik zeggen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed geregeld ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() was het maar zover ik ben er klaar voor het word leuk daar binnen.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
goeie berichten weer, ![]() ben benieuwd wat er dit jaar weer allemaal voor mooi's binnen staat! Ik lees net dat de muziek in de showroom iig al is geregeld ![]() ![]() en dat er een hééle dikke Jetta in de showroom staat! ![]() ![]() Last edited by HannoverEdition : 16-06-2011 at 14:51. |
|
||||
|
||||
![]() Zoals alles er naar uit ziet aanwezig met de G60 erg benieuwd naar deze meet!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
helaas was het maar waar de nieuwe audi showroom is nog lang niet klaar dus we moeten het gaan doen met de zelfde ruimte als vorig jaar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Moet je je hiervoor aanmelden??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
om in aanmerking te komen voor een plekje in de showroom?? nee we hebben enkele mensen hier voor gevraagt, mail eventueel een foto van je auto misschien is er nog ruimte. groet Edwin |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De meeting zelf kun je dus gewoon heenrijden en je auto op het terrein parkeren,wat een aanrader is ![]() Last edited by Roy-16VT : 15-06-2011 at 17:26. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zeker een aanrader! ![]() en als je op tijd bent kun je hem (net als ik vorig jaar) zelfs voor of naast de showroom neerzetten ![]() Last edited by HannoverEdition : 16-06-2011 at 14:40. |
|
|||
|
|||
![]() Hmm ik kan hier geen foto plakken..
![]() Njah zie tegen die tijd wel dan.. Is er ook iets met show en shine? |
|
||||
|
||||
![]() ja iedereen doet mee aan de show en shine wedstrijd, er zullen 6 mensen rondlopen zodat er geen auto wordt overgeslagen.
|