![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben opzoek naar een compleet Recaro interieur voor mijn golf 2 om het opnieuw te laten bekleden, Deurpanelen moeten in zeer goede staat verkeren, stoelen en bank mogen in mindere conditie verkeren. Gti interieur schijnt hetzelfde te zijn als een Recaro interieur dus mocht u een van beide hebben graag aanbieden!! Het gaat om een 3 deurs golf 2 waar het in moet
![]() ![]() Prijs komen we wel uit ![]() Mvg Ate |
|
||||
|
||||
![]() ik weet nog wel een recaro interieur liggen met 16v in de hoofdsteunen geborduurd. prijs weet ik niet. ik weet wel dat het al 10 jaar op zolder ligt, dus stoffig is.
|
|
||||
|
||||
![]() Gti interieur is geen recaro interieur. Recaros waren als optie leverbaar in een aantal gti uitvoeringen.
|
||||
|
||||
![]() wouter42 bied toch dit interieur aan?
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, die van hem zijn geen recaro
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey goedendag, hoor graag van u wat dit moet kosten, en wat de staat is van dit geheel. Mvg ate |
|
|||
|
|||
![]() Zijn EDITION stoelen hetzelfde als Recaro stoelen?
|
|
||||
|
||||
![]() Nee absoluut niet!
|
|
||||
|
||||
![]() Edition:
![]() Recaro: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ze allebei gehad, de edition en de recaro's. De recaro's zitten er momenteel in, veel beter
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beiden dank voor de informatie, nog steeds opzoek!!
|
|
|||
|
|||
![]() Ben nog steeds opzoek naar bovenstaande
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een compleet edition interieur te koop dus geen recaro's.
Of zoek je nu recaro's? |