![]() |
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand van jullie waar ik een setje bbs velgen en een schroefset kan halen? Ik ben er al lang naar opzoek en kan nog steeds niks vinden.
|
|
|||
|
|||
![]() Google; de eerste hit is een schroefset van AP. Vierde suggestie KW, vijfde suggestie H&R. Dat was een makkelijk raadsel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je kan hier een reactie plaatsen, ik neem dan ook aan dat je internet hebt. Waarom zoek je het zelf niet op?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() BBB voor maatwerk moet je bij deze heren zijn.
Wanneer zij het niet pas kunnen maken is het onmogelijk. https://m.facebook.com/BuildByBoekes?_rdr |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou Rick omdat ik al een paar adresjes ben langs gegaan maar ja de velgen waren beschadigd, dus daarom zet ik het hier op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Denk dat de TS gebruikte BBS velgen bedoeld
![]() Ik zou idd BBB ff checken, maar ook RS-Velgen heeft leuk spul (forumsponsor) Schroefset kan je van cheap-ass (V-maxx) tot goed (KW & AP) kopen, maar net wat je er aan kwijt wilt. Let wel op, alle waar naar z'n geld! ![]()
Last edited by Audi1981 : 20-05-2014 at 21:07. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een mooi setje bbs rs 772 te koop
![]() Schroefset? Zoals Audi1981 zegt; De prijs vertegenwoordigt de kwaliteit |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar passen die ook onder een up? |
|
||||
|
||||
![]() De velgen?
ff passen misschien bij de verkoper.
|
|
|||
|
|||
![]() Die passen zeker onder een up!. De up! heeft de juiste steek voor deze velgen (4x100)
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit was me citigo op a8 en h&r schroef
![]() T gaat om t id was met alles bij elkaar eff meer dan 1600 euro kwijt h&r topset maar kost ook 900 en wielen banden en zo adapters. h&r heeft ook een lagere variant van de set |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet dat het een oud topic is, maar heb je hier nog een foto van? Dank vast!