![]() |
|
|||
|
|||
![]() 2020 15:00#2826643
Hierbij een voorstel , Ben Remo uit Vlaardingen en heb onlangs een Polo G40 aangeschaft . Bedoeling was om een Subaru Gt turbo aan te schaffen maar na een jeugdsentimenteel gesprek met de eigenaar bleek hij zijn eigen G40 ook te verkopen . Na een klein testrit onmiddellijk verkocht en heb de Subaru links gelaten en de G40 meegenomen . Hij is van 0 km tot aan nu bijgehouden qua onderhoud . Lag een kleine 12 - 13 jaar stil in een garage en is nu ontwaakt ![]() Hij is al wat aangepakt , schrick nokkenas Kleinere poelie Powersprint uitlaat systeem en vermoedelijk ook gechipt. Wat ik zelf er nog aan wil doen is een spaghetti spruitstuk , lichtere vliegwiel , Remmen upgrade en wat er nog aan verbeterd kan worden . Adressen en of handige Heren zijn welkom. Last edited by RemoG40 : 26-05-2020 at 19:38. |
|
|||
|
|||
![]() Welkom. Maak even een projecttopic aan. Ik heb vroeger ook een G40 gehad, dus vind dit wel interessant.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, klinkt goed!
|
|
|||
|
|||
![]() Welkom mooie plannen rij ook met een g40
Kijk ook eens naar een 50mm gasklep
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, we zien de foto's graag tegemoet
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik moet de polo nog eerst door een kenner laten bekijken . Het kan zelfs zo zijn dat hij meerdere dingen al heeft wat ik nog niet doorgekregen heb . G40 blokken zijn voor mij nog best nieuw . |
|
|||
|
|||
![]() Een spaghetti monteren bij een g40 kan een uitdaging zijn ivm de pasvorm van sommige merken
|
|||
|
|||
![]() Vandaar mijn volgende vraag , of er leden zijn die ervaring hebben met een bepaalde merk waar ze tevreden mee zijn ?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb toen gewoon een klein stukje uit de steun gefreesd.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() 🤣 denk dat ze dat bij deze ook gedaan hebben , alleen merk dat alleen buis 2 tegen de g lader buis aan komt . Ik zal een project topic starten zodat ik alle vragen overzichtelijk kan plaatsen .
|
|
|||
|
|||
![]() Bij mij komt buis 2 ook tegen de gladerbuis
|
|||
|
|||
![]() Heb nog een lichter vliegwiel over
|
|||
|
|||
![]() Ok top , hij gaat over paar weken naar MP Carworks , om grondig bekeken te worden . Wat zoal nodig is . Heb bij bolku wel een spruitstuk gezien die ook passend is voor de uitlaat systeem en hetzelfde merk (powersprint) . Velgen zijn besteld . Dus zodra binnen is een kleine update .
|
|
||||
|
||||
![]() Voor de Powersprint uitlaten zou je ook even kunnen schakelen met Dutch Power Trading. Positieve ervaringen mee!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bedankt voor de tip maar de spruitstuk die hadden ze helaas niet en bolku tuning wel . Dus die is bij jeroen besteld , hij haalt het ook persoonlijk op in duitsland . Velgen zijn eindelijk binnen 👌🏻 . Nog gedacht om een breedset te nemen maar omdat de polo al weinig speling heeft qua maten toch maar een dunnere rand genomen . 15” 6j . Nu nog de juiste bandenmaat . |
|
||||
|
||||
![]() Gave auto! Die wielen gaan hem heel goed staan.
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Mooie polo, en leuke velgen zal er mooi onder staan!
|
||||
|
||||
![]() Gave wielen!!
|
||||
|
||||
![]() Hele toffe auto!
![]() |