Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-12-2013, 20:42
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,683
Default '83 Jetta mk1 1.9TD (met 2.0 16v blok erbij)

Vanwege de geboorte van mijn dochter, tijdgebrek, de aanschaf van een Bora variant en de nieuwe belastingplannen heb ik besloten om na 5 jaar trouwe dienst mijn Jetta weg te doen.
Er zit op dit moment nog een goedlopende 1.9 turbodiesel in (AAZ) maar ik heb er een 2.0 16v (9A) motorblok bij om hem weer om te bouwen naar benzine.

De carrosserie (340.000 km gereden) is absoluut niet in showroomstaat maar is niet rot. Enige laswerk wat eraan verricht zou moeten worden is in de binnenwielkast bij de vulhals, daar zit nu nog een gat.
Er zit een extra voorscherm en plaatwerk voor de vulhals bij.
Een aantal jaar geleden zijn de dorpels en wielranden etc al gelast.
Verder zit hij niet meer fantastisch in de verf en heeft hij diverse deukjes en krasjes...een keer de roller erover zou hem wel goed doen, of een respray.

Interieur is nog prima maar niet netjes...bruin met een versleten bestuurdersstoel.

Er zit een TEC tuning schroefset onder in goede staat, al een aantal jaar oud maar is nog altijd goed verstelbaar. En retestug.

De apk is nog geldig tot februari maar voordat hij weggaat komt er nog een nieuwe op, die meteen voor 2 jaar geldig is.

Verder heb ik hem altijd goed onderhouden, hij stuurt, remt en rijd gewoon prima. Pas geleden nog de remmen achter vernieuwd, etc.
Van het meeste heb ik de bonnen bewaard en de onderhoudshistorie bijgehouden.

Wat plaatjes bij het verhaal, hij staat op dit moment ongeveer zo erbij (foto van vorig jaar maar eigenlijk weinig veranderd)



Op de winterwielen, maar die houd ik zelf dus hij gaat weg op een setje gaar lichtmetaal 13 inch met redelijke banden.




















Mijn VRAAGprijs inclusief motorblok is 2000 euro, maar uiteraard sta ik open voor reële biedingen.
Hij staat in Rotterdam en ik ben te bereiken op nul zeg 41174294 of jegertje at gmail.com



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum