![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi paulus
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt Recaro SPG :cool Apparaat staat er echt zielig bij nu, maar wordt wel wat... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Super dik project om te volgen.
Hoop dat mijn polo er ooit ook zo uitziet. Keep it up!!!
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ha! Heb ik onlangs ook gedaan maar dan zonder 'smoke'. Hoe heb jij dat gele gedaan?
|
|||
|
|||
![]() pm gestuurd
|
||||
|
||||
![]() Mooie gordels
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Komt niet zo goed uit op de pics... maar koplampen erin, gelijk even 4K H1 xenon erin gedrukt
![]() Even snel een ABT sideskirt gepast en fotootje voor het nageslacht, passen echt pefect! en maakt de auto behoorlijk dikker, komen niet in kleur maar worden gewoon structuur zwart . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Van de week onder de kap alvast wat opruimen, en dan het hok maar langzamerhand klaarzetten voor de spuiter ![]()
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever Last edited by Deckedm : 04-03-2015 at 01:51. |
|
||||
|
||||
![]() Gaat lekker hier!
|
||||
|
||||
![]() structuur zwart zal de skirst veel beter doen dan kleur
![]() ben benieuwd naar het verse kleurtje op de golf
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() thx ja gewoon structuur zwart, laat de bovenkant bumpers ook zwart, en lijsten etc
Rolbeugel even gepast en erin gezet, wordt dus geel ![]() ![]() ![]() ![]() Vant weekend even met de goede voorbumper bezig Zit nog te twijfelen over toch Grigio Telesto te laten spuiten.. ![]() ![]() ![]() ![]()
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever Last edited by Deckedm : 05-03-2015 at 21:06. |
|
||||
|
||||
![]() Nardo Grey is ook niet onaardig:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat heb je met je onderlip gedaan?
|
|||
|
|||
![]() is mijn testfit bumper....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Suuuuupper project ! Nu mijn voorkeur zou naar Grigio Telesto gaan was ook de kleur dat ik in mijn hoofd had als ik een projectje zou doen , maar dat blauw vind ik gewoon de kleur voor de vr6t zeker met de gele accenten . Keep up the good work
|
|||
|
|||
![]() Blijf bij blauw ;-)
|
|
|||
|
|||
![]() Tja, helaas wordt Grigio Telesto
![]() Past gewoon beter bij de auto, dit is geen poetsstanceshowmeetingding, dit ding is gemaakt om Porsches te rapen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie kleur hoor, maar vind het persoonlijk altijd jammer om niet voor een VAG kleur te gaan op zo'n auto.
|
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij moet hier iemand of gaan Wikipediaen of goed lezen ..
Is een Lamborghini kleur en jawel van wie is Lamborghini ??? |