![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb wel wat gemist zie ik,
jammer ![]()
|
||||
|
||||
![]() vond het een goedgeslaagde meeting! was wel erg druk en op mekaar gepakt, maar verder kei goed. en volgende keer nie meer de sleutels in de auto laten liggen en dan op slot gooien
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen,
Ik was ook op de meeting te Bunnik en heb er een aantal foto's gemaakt voor degene die geinteresseerd zijn hier staat een link naar een .rar bestand met 64 foto's voornamelijk Mk1 en Kevers ![]() Foto's Meeting te Bunnik Was mijn eerste vw meeting ooit maar vond het zeer cool om mee te maken en zal zeker naar meer meetings gaan in de toekomst. ![]() mvg Yur |
|
|||
|
|||
![]() btw, vond dat er toch nog erg lomp en stoer werd gereden af en toe! en harde muziek etc... maar toch erg gezellig!
|
|
||||
|
||||
![]() ook ik vond het een zeer geslaagde meeting en ik was net op tijd om nog een fatsoenlijk plekkie te pakken voor de cabbie....
![]() ![]() ![]() ![]() voor de rest check me site http://autopics.mijnalbums.nl/
|
||||
|
||||
![]() mooie meeting! was erg gezellig.. leuk staan buurten met wat forummers en mooi wat centjes verdient. de gti was ook wel blij dattie eens wat kilometertjes kon maken. jammer dat ik een beetje aan de late kant was, begonnen al mensen te vertrekken.
|
||||
|
||||
![]() Het mooiste vond ik nog van alles:
De mensen die een hele andere auto hadden en die totaal niets met de meeting te maken hadden. En die koppen erbij van: "Jezus, In wat van Walhalla ben ik nou terecht gekomen?" "Help, laat me eruit, ik verzuip hier in de volkswagens!" "Moooeeeeddddeerrrrr, waar bent u!"
|
|||
|
|||
![]() haha dan niet te praten over die vent in ze Ford mondeo zat zig zelf helemaal op te vreten en dan sloeg ie weer met ze vuist op et stuur en bleef ie maar toeteren wat een idioot
|
|
||||
|
||||
![]() als ik die foto's zie begin ik steeds meer te balen..vanochtend op tijd opgestaan, alles klaar en dan wil je oude trouwe gti'tje niet starten..
![]() heb na een uur prutsen de hoop opgegeven, volgens mij is mijn startmotor overleden..ik ben dan ook geen monteur maar starten deed die in ieder geval niet meer.. de volgende meeting zal ik er zeker bij zijn!
|
||||
|
||||
![]() Dit was de eerste meeting die ik dan ben geweest met mijn eigen auto en vond het echt geslaagd, heel veel mooie auto's gezien en heel veel ideeën opgedaan voor mijn eigen auto. Hoop dat er nog meer meetings zullen volgen
![]() Ik was samen met Tapestaartje (ook lid van dit forum) en nog een paar maten en we hebben ons echt vermaakt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mee eens, vooral leuk als Gert staat te lullen als brugman met de politie (voor iedereen dus), dat er nog ff een randdebieltje tussen de pompen door komt scheuren met een gaar hok....verder jammer dat er toch veel mensen nog analfabeet zijn en niet het fatsoen kunnen opbrengen om de muziek normaal (lees zacht) te zetten, stond bijvoorbeeld een immitatielupo met de hele Teppercatalogus erop die het maar niet snapte....en zo nog een paar meer... Verder niets dan lof voor iedereen! ![]() ![]() Volgend jaar meld ik me in ieder geval weer aan om een en ander te regelen voor een nog betere en leukere meeting!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() je bedoeld die zilveren lupo met de deurscharnieren op de verkeerde plek?
|
||||
|
||||
![]() Ik heb net op de terugweg nog een wedstrijdje met een porsche gedaan.... Wat had ik een binnenpret zeg... wat een gozer.... Ik reed mijne voluit(1.3 powerrrrr) en hij was gewoon een beroerd chaffeur, ging ie naar de rechter baan, en dan reed er weer iemand voor, en dan moest ie weer remmen... en dan zette ie weer aan, en ging ie me weer voorbij... en toen de splitsing van de snelweg bij emmeloord... ging ik er rechts op de uitvoegstrook weer voorbij, en hing hij achter een aanhanger... ging ik er af om binnendoor naar wolvega te rijden... kwam ie me weer volgas achterop. hele tijd plakken en drukken... en ik met men 1.3 voluit...(erg langzaam dus met die 16 inch) en opeens er omheen... en weer langzaam voor me gaan rijden... en ik maar drukken... lol.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die vent in die ford Mondeo verzoop dus in de Volkswagens ![]() ![]() ![]() Hij had zeker geen zwemdiploma ![]() ![]() ![]() Zo gaat zijn fordje kopje onderrrrr
poohlo...wie anders! Last edited by Arno : 26-03-2006 at 17:49. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die actie van Wesley... wat een clown... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Offtopic mode on; Ja klopt, was echt gek; die deuren gingen omhoog, en weet je nog wat het lulligste is; het kost zwaar geld....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aanduwen? Thuis ff bij de buren aan bellen en in Bunnik was er zeker zat hulp! |
|
||||
|
||||
![]() Zeer geslaagde dag!!
Ik dacht, als ik er iets na 1 uur ben is er nog wel plek zat.........NOT ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wie was die man die met zijn kever al duwend binnenkwam.
Je hoorde van alle kanten Aaaaahh aaaaahh gossie, iedereen leefde mee!
|
||||
|
||||
![]() Euhm ja... weer wat gemist, ik was het even vergeten...
![]() ![]() Maar ach, de kevert rijdt toch nog even niet... helaas.