![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie weet hoeveel werk het is en of je veel moet aanpassen als je voor een smallere as wilt plaatsen bij een kever?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ligt er aan of je de as zelf gaat maken ! als je er 1 kant en klaar koopt zit ie er in een dag onder. Maandag ga ik aan een klus beginnen, een ´59er die voor Spa nog even smal en laag moet :p foto´s zal ik wel hier op het forum plaatsen !
|
||||
|
||||
![]() Ligt er natuurlijk ook aan hoe smal je je as wilt maken, Als je smaller gaat dan 9/10 cm, moet je je schokbrekertorens aanpassen (of weglaten)en dat is natuurlijk ook weer meer werk.
Weet je al hoe smal je wilt? |
|
||||
|
||||
![]() denk zo'n centimeter of 5 aan beide kanten, moet je de torens dan aanpassen?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Yep
|
|
||||
|
||||
![]() hoe breed is een vooras standaard eigenlijk? lijkt erop dat die van mij al eens versmald is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die 59er die morgen nose down gaat is van mij. De smalle verlaagde vooras heb ik bij volksrepair gekocht en is in totaal 5 cm versmald. Ga je smaller dan zal je een hoop moeten gaan aanpassen, maar het is dan wel mooier ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pas als je meer dan 5cm per kant versmald, dan moet je aanpassingen doen aan de binnenschermen of de schokbrekertorens. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De buizen van de as zijn 87cm lang..dus dit is de maat zonder armen enz..
|
||||
|
||||
![]() oke ga ik ff checke, thanx