![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik kan een g40 blok kopen van iemand. die wil ik misschien gaan inbouwen in mn golf mk2 1.3i(40kw :frown: ) wat voor problemen mag in gaan verwachten bij dit project? misschien wel zo erg dat ik er vanaf zie. moet de complete voor trein van de polo pakken of passen de assen van een mk2 er zo in? mark |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gaan we weer zegt tie... teminste ik neem aan dat je dat denkt. het schijn dat jij een van de betere bent op het gebied van g40(slijm slijm). maar ik wil gewoon mn grootste probleem weten. m |
#5
|
|||
|
|||
![]() motorsteunen komen niet overeen.
en blok ligt in een Mk2 anders dan in de polo. Verder uitlaat en inlaat zijn net andersom bij de polo Het kan wel, volgens min als ik me niet vergis is er hier op het forum eentje die hetin een mk1 heeft gelegd(of er mee bezig is), maar je hebt het een en ander aan te passen.
__________________
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there...... ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Valt mee Gilex, je moet gewoon alle steunen van een Golf 2 1,3 nemen.
Alle boringen daarvoor zitten al wel in het blok/bak. De steun voor de G-lader welke bij een Polo ook een motorsteun kun je gewoon gebruiken, echter heeft ie niet meer de functie van motorsteun! ![]()
__________________
Real G40 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Gilex, wel eens een NZ´tje in een golf 2 bekeken?
![]() Daar kun je gewoon de motorsteunen van gebruiken. Zal best goed te doen zijn als je handig bent. Als je de complete voortrein van een polo in een golf wilt gaan bouwen, dan zou ik er nog even goed over nadenken. (dat past dus niet) In een golf 2 zou ik toch voor een groter blok gaan, die passen er zowieso zonder problemen in. (groot blok in een polo is weer een heel ander verhaal)
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Snap eigenlijk ook niet waarom iedereen zo in ene een G40 in een Golf wil lepelen.....
Als je er een standaard 16v in ploft heb je zonder aanpassen 20 a 30 pk winst t.o.v. een G40.
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 29-04-2005 at 20:22. |
#9
|
|||
|
|||
![]() en standaard 16v is ook nog goedkoper...ik heb er eventueel nog wel eentje...
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#10
|
||||
|
||||
![]() klopt
__________________
kopbewerking ,pm |
#11
|
|||
|
|||
![]() g40!!! 16V!!!!!!!,ALLEMAAL PRUL.
Gooi er een g60 in,zit je zo aan de 200 pk(chip, poelie). |
#12
|
||||
|
||||
![]() g60 is voor mietjes ..............................
![]()
__________________
kopbewerking ,pm |
#13
|
|||
|
|||
![]() dit mietje heeft straks zn blokkie weer klaar,mag je eens meerijden,kijken of je het droog houdt serge mien jonge,mhoehahahaha
|
#14
|
||||
|
||||
![]() mij maak je niet bang ,moehahahahahaha
![]()
__________________
kopbewerking ,pm |
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijken of rubje het heel kan houden moewhahahhahahaha :biggrin:
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#16
|
|||
|
|||
![]() de oorzaak dat dit keer mijn blok verrot liep was te danken een een door midden gescheurde zuiger,zuigerveren afgebroken,en er was een lager uit de kop gelopen,van de nokkenass.Auto staat nu in belgie en word in orde gemaakt,nieuuwe handgesmeede zuigers enzo enzo enzo hihihih.
|
#17
|
|||
|
|||
![]() he ruben hoeveel pk krijg jou blokje nu dan
|
#18
|
|||
|
|||
![]() als ik moet gokken hoop ik toch wel 250 pk te halen.Ik hoop eigenlijk op meer.
|
#19
|
||||
|
||||
![]() hopen doen we op de WC :p
![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]() ga we effe sprinten tegen elkaar ik ga toch 8julli sprinten tegen hakkie vr6 type1 dan word het leuk ga ik ook tegen jou g60 tegen g60;-]
|