|
||||
|
||||
Golf 2 feuerwehr rat 1.3 --> 2.0 16v
Sinds een 2 weken weer eigenaar van een golf 2 1,3 die eigenlijk niet gepland was . We waren bij een jetta 1 wezen kijken , maar die bleek kas verrot te zijn . Dus op de terug weg nog ff op marktplaats gekeken en kwam toen de golf tegen . Praatje hier praatje daar en na 5 minuten was de golf gekocht . Op de terug weg gelijk een schroefset opgehaald en de zelfde avond nog tegen de grond gegooid .
Motor liep niet perfect , maar dat is verholpen door wat nieuw spul en een goede schoonmaak beurt van de cabarateur Na wat fantaseren en nadenken een pot witte verf gehaald en wat stickers besteld . Want naar 2 eerdere rat projectjes begon het toch weer te kriebelen . Nu eerst maar wat foto's Zo gekocht : Schroefset en 14 inch verbreed staal er onder : Afplakken en verven : Letters eruit peuteren met het volgende resultaat Tot zo ver de update , wordt vervolgt
Last edited by VW Johs : 25-01-2014 at 21:06. |
|
||||
|
||||
lache ding
|
||||
|
||||
haha gaaf johs,benz doppen weer voor de dag gehaald ook
|
||||
|
||||
Wie wat bewaard heeft wat
|
||||
|
||||
En toch weer heimwee naar een rode ?
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 12-08-2012 at 18:29. |
|
||||
|
||||
Gaaf ding, weer eens wat anders
|
|
||||
|
||||
staat um goed! mis alleen een mooi zwaailichtje opt dak :P
|
||||
|
||||
Die komt er nog op . Ligt al klaar , maar moet het dak nog ff wit schilderen
|
||||
|
||||
vet
|
||||
|
||||
Jammer dat je niet met zwaailicht mag rond rijden maar met een kous erover mag het
|
|
||||
|
||||
Spuit de kap van binnen blauw en haal het binnenwerk eruit . En dan maar de gok wagen denk .
Vandaag de waterflens binnen gekregen en de xenon weer onder het stof vandaan gehaald . Van het weekend weer ff hobbyen
|
|||
|
|||
Originele look! Leuk!
|
|
||||
|
||||
Hmmmm, ik heb ook nog een type 2 in de schuur staan voor de winter!
Die is nog orgineel, ben wel op zoek naar leuke ideeën |
|
||||
|
||||
Te gek!
Zit je zelf ook bij de brandweer?
|
||||
|
||||
Eigenlijk zouden de letters op de motorkap in spiegelschrift moeten staan toch? :P
|
|
||||
|
||||
Zou je denken ja , maar orgineel zaten ze ook leesbaar op de oude feuerwehr golfjes
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heb ik niets gezegt wel super gaaf iig |
|
||||
|
||||
leuk projectje !
|
||||
|
||||
Dank u .
Vandaag de waterflens vervangen en weer een stukje wezen rijden met een grijns van oor naar oor . Blijft leuk die mensen die bijna de nek verdraaien . Nu is alleen de slang tussen de waterflens en radiateur gescheurd ... Beetje jammer . Maar weet iemand toevalling het onderdeel nummer van deze slang . Tis een 1,3 HK torretje
|
||||
|
||||
Grappig hoor deze auto! dat mensen de nek omdraaien moet ik ook altijd om lachen.
Heb het ook regelmatig met mijn scirocco is toch wel leuk om mee te maken