Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 25-08-2013, 23:19
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,076
Default

__________________
Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Nee dank je zijn net BBS wielen iedereen rijdt ermee
Reply With Quote
  #42  
Old 25-08-2013, 23:21
maartenn maartenn is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 114
Default

trouwens, voor de mensen die zelf een meeting organiseren en de catering WEL goed voor elkaar willen hebben... stuur mij even een PB!

Zie foto: http://www.snackworld.nl/Images/fot...s_Eindhoven.jpg
Reply With Quote
  #43  
Old 25-08-2013, 23:25
maartenn maartenn is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 114
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Tip: zo doorgaan. Is mijn favo set tot nu toe qua kleuren


Quote:
Originally Posted by dragracer
Idd, beste serie die ik zo in de gauwigheid heb gezien in dit topic, perfecte kleur instellingen , oog voor details


thnx! leuk om te horen!
Ik heb alle foto's wel aardig bewerkt, om de kleuren etc zo te krijgen...
maar dat doen wel meer mensen neem ik aan...

Last edited by maartenn : 25-08-2013 at 23:28.
Reply With Quote
  #44  
Old 26-08-2013, 00:09
Radouan.lefevre Radouan.lefevre is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 1
Default

was een top dag (L) vw
__________________
TDI 220PK op de wielen dat is pas

Last edited by Radouan.lefevre : 26-08-2013 at 00:37.
Reply With Quote
  #45  
Old 26-08-2013, 00:55
jellehier jellehier is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,165
Default

Quote:
Originally Posted by classicline
De prijzen van auto en bestuurder idd wel..

Horeca prijzen worden ook met een organisatie afgesproken.
Hoe duurder en kleiner het patatje hoe meer geld er afgedragen word.

Is ook iedere organisatie zijn goed recht en men moet wat doen om het een
En ander kostendekkend te houden. Ik doelde er eigenlijk ook alleen op dat
Dit niet het enige dure terein is wat er gebruikt word.
.



Dat is niet in lijn met mijn persoonlijke ervaring in het organiseren van een meeting, wij hebben nooit inspraak in de prijzen gehanteerd door de cateraar gehad en dit heeft ook nooit invloed gehad op onze inkomsten, zou dat wel zo zijn zou dat ook allemaal veel te commercieel zijn, wij kunnen zonder hoge entree prijs en zonder hoge inkomsten van catering toch elk jaar een behoorlijke meeting neerzetten, en de terreinen die we daar in het verleden voor hebben gebruikt waren zeker niet gratis, zorgen voor een mooie sponsoring hier en daar helpt om de kosten voor bezoekers te drukken..

Maar, wat een gezeur over de prijzen, entree was bekend en eten kon je toch niet krijgen tenzij je een uur ofzo in de rij wou gaan staan
Reply With Quote
  #46  
Old 26-08-2013, 09:19
Bart. Bart. is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 215
Default

Quote:
Originally Posted by maartenn
thnx! leuk om te horen!
Ik heb alle foto's wel aardig bewerkt, om de kleuren etc zo te krijgen...
maar dat doen wel meer mensen neem ik aan...

Super deze foto's, Kleur genoeg en lekker puur.
Ben nooit zo van die half scheve/schuine foto's met een grote vlek aan de zijkant.
Reply With Quote
  #47  
Old 26-08-2013, 09:29
VAGKonzept VAGKonzept is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 331
Default

Ik ben gisteren ook naar ginder gereden met grote verwachtingen... en die werden (voor mij persoonlijk althans) helemaal niet ingelost...

Naar aanleiding van de enorme reclame en inschrijvingen rond deze meeting verwachtte ik een TOP locatie, vol met wagens die de TOP van het wereldje moesten vertegenwoordigen...

Helaas, niets was minder waar...

Het was/is een schitterende locatie, daar hoor je me niet van klagen... maar...

We schuiven aan in de rij om naar de bezoekersparking te rijden. Ikzelf rijd dagelijks in een vrijwel standaard Golf 4 en vind die dus zelf NIET meetingwaardig. Voor me rijdt eenzelfde vrijwel standaard Golf 4 en deze wordt door de medewerkers richting meeting gedirigeerd. Terwijl ik naar de bezoekersparking word gestuurd... Aan beide bestuurders werd niks gevraagd... Waar is de logica ? Voor alle duidelijkheid, ik vind dat mijn wagen op de bezoekersparking thuishoorde. Maar als nadien blijkt dat je als bezoeker evenveel moet betalen, dan had ik hem graag langs m’n vrienden op het terrein geparkeerd... Temeer omdat de wagen die voor mij reed ook absoluut geen lust voor het oog was...

Verdergaand op vorige punt, 5 euro betalen voor een BEZOEKERSPARKING en daarbovenop nog eens 10 euro per persoon inkom... Dat is (beschamend) veel geld... Maar goed, we verwachtten zoals eerder gezegd een TOP niveau, dus we keren niet om, betalen zonder morren het gevraagde bedrag, parkeren de auto en gaan verder... verder naar een prachtige locatie waar ik tussen een aantal mooi wagens helaas enorm veel rommel heb gezien... Naar mijn persoonlijke mening ondermaatse kwaliteit voor die hopen préselecties... en met rommel bedoel ik ook echt rommel, dit staat volledig los van budget. Er zijn hier meerdere personen op het forum en daarbuiten, die al bewezen hebben dat je met een klein budget een heel nette auto kan bouwen...

Ik ben door omstandigheden pas ’s middags kunnen arriveren. In de hangars heb ik nette auto’s gezien, maar helaas waren velen van deze wellicht mooie wagens ook al weer verdwenen voordat ik ze gezien had. Verschillende themahangars stonden bijna leeg toen ik ’n kijkje ging nemen... Als je ’s middags nog 25 Euro moet dokken, verwacht je toch tenminste dat je de “speciale” wagens in de hangars nog allemaal kan zien, maw dat ze netjes op hun plaats staan tot het einde van de meeting ?

Daarenboven is overal te horen dat het evenement (mee) georganiseerd wordt door professionelen... Hoe haal je het dan in je hoofd om op zo’n terrein slechts één voedselkraam neer te planten, waar dan net na de middag meer dan de helft van het peperdure aanbod al niet meer verkrijgbaar is ?

Misschien ben ik te kritisch, met m’n 28 jaar toch al te oud of ben ik gewoon een zeur, maar voor mij hoeft het volgend jaar niet meer... Ik post zelden commentaar in meetingverslagen, omdat ik zelf goed weet wat bij zo’n organisatie komt kijken en omdat ik ook weet dat het niet “even vlug” een meeting organiseren is, maar dit was qua meetings voor mij zo een topper qua verwachtingen en zo teleurstellend qua ervaring, dat ik het even kwijt moest.
__________________
***Proud member of VAG_Konzept***

***Bags Are For Groceries !!!***

***People hate mk3's, that's why we love them ***

...als Kind mal in die Ölwanne gefallen...
Reply With Quote
  #48  
Old 26-08-2013, 10:21
svda svda is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 8
Default

Ik vond het een geslaagde meeting en heb me goed vermaakt. Jammer dat mensen wel over de entreeprijs klagen. Tegenwoordig betaal je al 10 euro voor een industrieterrein meeting of op een grasveld waar amper kosten aan verbonden zijn ( hooguit 200 eur voor vergunning) maar een terrein als dit is bepaald niet echt gratis. Hoop mensen verkijken zich op wat er allemaal achter zit vrees ik.
Ook mensen die niet op zijn komen dagen voor de bases, daar kan de organisatie niets aan doen.
Vond het erg geslaagd voor de 1e keer en kijk al uit naar de volgende!
Reply With Quote
  #49  
Old 26-08-2013, 10:22
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Een ietwat uitgebreidere versie van mijn verhaal op de vorige pagina, maar ben 't er 100% mee eens.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #50  
Old 26-08-2013, 10:37
Opa's Avatar
Opa Opa is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 106
Default

Ik was dik tevreden,

Moest er op tijd zijn ivm met een plaats in de Audi Area. Binnenkomst prima geregeld, werd netjes naar mijn plaats gewezen. Goodiebag was dik in orde!
Veel mooi spul gezien en daar staan natuurlijk ook wat auto's tussen van mensen die wat minder lang met hun hobby bezig zijn maar ik zie daar het probleem niet van in zolang het maar niet kapot is of nog half in de primer staat.

De locatie was super, we hebben mooie foto's kunnen schieten, ook de "Main Hall" mooi opgezet. Tuurlijk staat niet altijd alles vol, er zijn zat mensen die inschrijven en vervolgens niet komen opdagen terwijl er wel plek voor hun is gereserveerd.

De prijs, ik heb netto een tientje betaald om binnen te komen, en als het 15 euro was geweest vond ik het ook prima. Waar vermaak je je nu een hele dag voor 15 euro? Op het terras ben je meer kwijt. De catering, binnen 3 minuten was ik aan de beurt, gewoon buiten het spitsuur om wat gaan halen.

Kortom zeer tevreden en een dikke plus voor al die vrijwilligers!

Ik ga sinds midden jaren 90 naar VAG meetings en ik krijg het idee dat sommige mensen een beetje verwend zijn als ik zo voorbij zie komen wat er allemaal niet goed zou zijn.

Als er een 2e editie komt ben ik in ieder geval zeker van de partij!
__________________
Tief parken kann jeder, tief fahren ist die Kunst....

Member of Dub Stone Society
Click here for : Dub Stone Photography

Golf MK1
Audi TT MK1
Reply With Quote
  #51  
Old 26-08-2013, 11:38
Mauricejuhvw's Avatar
Mauricejuhvw Mauricejuhvw is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 274
Send a message via MSN to Mauricejuhvw
Default

Niet zo heel veel fotos gemaakt maar toch een paar

https://www.facebook.com/Mauricejuh...31230199&type=3
__________________
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold)
Opel vectra 1.6 1997 ( sold)
Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold)
Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold)
Volkswagen kever 1972 (project)
Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily
Reply With Quote
  #52  
Old 26-08-2013, 11:40
jellehier jellehier is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,165
Default

Binne drie minuten bij de catering? Alleen drinken gehaald zeker??



Verder blijf ik gewoon zeggen dat niet iedereen hetzelfde budget is en dat zelfs een 'klein' budget is relatief. En een persoon van net 18, eerste vw, amper aan het werk te komen door de recessie rijd misschien niet zon mooie auto, maar wie deed dat wel toen ie net 18 was en geen cent over had voor dikke BBSen en airride? En dezelfde personen hadden waarschijnlijk toen ze net 18 waren ook een andere smaak.

Mensen er was preselectie maar er was ook duidelijk aangegeven dat iedereen welkom was op het terrein en dat de selectie alleen was voor bases en area's
Reply With Quote
  #53  
Old 26-08-2013, 11:42
jellehier jellehier is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,165
Default

Quote:
Originally Posted by Bart.
Super deze foto's, Kleur genoeg en lekker puur.
Ben nooit zo van die half scheve/schuine foto's met een grote vlek aan de zijkant.

Reply With Quote
  #54  
Old 26-08-2013, 11:54
GEENGTI GEENGTI is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 993
Default

Ik heb me gisteren prima vermaakt, moet wel zeggen dat ik het qua autos wat tegen vond vallen maar dat mag de pret niet drukken.

Ik had net zoals bij MIVW het idee dat het terrein gevuld moest worden. Overigens had ik dat idee bij MIVW helemaal.

Maar goed de gezelligheid maak je zelf en daar gaat het voor mij nog steeds om.

Ben benieuwd hoe VWOutlaws is!

Gr. Maurice
Reply With Quote
  #55  
Old 26-08-2013, 13:21
Michel_ibi Michel_ibi is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 80
Default

Na een paar uurtjes school..Direct veder door gegaan met het uploaden van me fotos.

Hierbij een aantal ,, de rest staat op me Flicker.com pagina..http://www.flickr.com/photos/99882679@N06/
Als mensen graag hun foto willen die ze gezien hebben van hun auto of een ander.
Stuur me een PB en dan stuur ik ze zonder probleem op :tu:























Voor meer foto's kijk op :

http://www.flickr.com/photos/99882679@N06/

Of op me facebook pagina :

https://www.facebook.com/michel.vogelzang.5
Reply With Quote
  #56  
Old 26-08-2013, 13:33
GEENGTI GEENGTI is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 993
Default

Die groene Mk2 klinkt goed! en is ook erg mooi
Reply With Quote
  #57  
Old 26-08-2013, 13:43
Michel_ibi Michel_ibi is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 80
Default

Vond die witte met rode/zwarte stickers in de Volkstyle hal leuker klinken

Maar die groene is zeker heerlijk
Reply With Quote
  #58  
Old 26-08-2013, 13:55
maartenn maartenn is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 114
Default

Quote:
Originally Posted by Michel_ibi
Vond die witte met rode/zwarte stickers in de Volkstyle hal leuker klinken

Maar die groene is zeker heerlijk


heb nog steeds een piep in m'n oor, stond er 1 meter vanaf
Reply With Quote
  #59  
Old 26-08-2013, 14:12
Michel_ibi Michel_ibi is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 80
Default

Quote:
Originally Posted by dragracer
Idd, beste serie die ik zo in de gauwigheid heb gezien in dit topic, perfecte kleur instellingen , oog voor details


+1 .. En probeer zo weinig mogelijk foto's te bewerken ,,
Met bijv: een licht invallen plaatje erin plaatsen Zoals ik bij meerdere zie..

Hou de foto lekker puur natuur
Wat voor Camera heb je Maartenn?
Reply With Quote
  #60  
Old 26-08-2013, 14:26
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Zo weinig mogelijk bewerken? Wat een grap, er is geen een zelf respecterende (hobby)fotograaf die zijn beelden niet bewerkt. De een wat meer of op een andere manier dan de ander.. en er is ook geen perfecte manier van foto's maken. Gewoon je eigen stijl creëren/handhaven en vooral doen wat je zelf tof en mooi vind.. of je nu alles zwart/wit maakt of je ketst de verzadiging volle bak open. Het mooie van de hobby is dat je je EIGEN creativiteit in de vrije loop kunt laten.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum