|
||||
|
||||
Eerst:
Nu: |
|
||||
|
||||
Pic's
|
|
||||
|
||||
Zie nu dat paps account er nog op stond
|
|
||||
|
||||
Weer n update!
Sneakpic: |
|
||||
|
||||
Powersprint er inmiddels weer eronderuit!
Afgelope zondag naar mook geweest: |
|
|||
|
|||
Vind dat je echt een hele mooie Gts hebt. Je ziet ze eigenlijk nooit meer rijden. Van de Gti's zijn er nog zat. Echt een auto om trots op te wezen! Was dat Golf Gts logo op de achterklep nog nieuw te krijgen dan?
|
|
||||
|
||||
Dankje!
Logo op achterklep is niet nieuw, heel lang naar gezocht en veel verschillende in huis, en steeds de beste erop zetten |
|
||||
|
||||
mooie foto's
|
|
||||
|
||||
@Volksdub
|
|
|||
|
|||
Echt een tof ding dit . En zeldzamer dan een GTI bovendien. Flink van genieten en nooit wegdoen!
|
|
||||
|
||||
Bedankt niels!
|
|
||||
|
||||
Gaaf ding, vind deze modellen echt vet
|
||||
|
||||
Ik heb de Golf op volksdub bekeken.....super mooie wagen.
|
|
||||
|
||||
Gaaf ding idd. Bij mij in de buurt heeft er ook tijden 1 rondgereden. Was van oudere man, maar je ziet ze niet veel meer.
Last edited by Johan1982MK1 : 26-06-2014 at 14:43. |
|
||||
|
||||
Bedankt mannen!
Zijn er inderdaad niet veel meer! zondag waren er twee op volksdub, de onze en die van wilco(onze was zonder kentekenplaat). |
|
||||
|
||||
Weer een to do lijstje:
- Andere voorruit(al gekocht) - hoedenplank zonder speakers - kleine 4x6 speakertjes in hoedenplankdragers - kleine beurt doen en wil eigenlijk de stabbistangen/voorterreinversteviging onder de auto wit laten coaten :mrgreen: lijkt me er super vet uitzien, maar dit laat nog wel ff op zich wachten ben ik bang... |
|
||||
|
||||
Gaaf, mijn allereerste auto was een Golf GTS, kocht deze in 1998 toen ik net mijn rijbewijs had. Wat heb ik een boel plezier gehad, heb toen afscheid moeten nemen wegens roest. Uiteindelijk is deze jammer genoeg gesloopt. Blijft een fantastich mooie auto, wees er zuinig op. Is schaarser dan een GTI.
|
||||
|
||||
inderdaad schaarser dan een GTI..
vraag me af ofdat spoilergebeuren er in de fabriek opgeschroeft werd of bij Pon/dealer was volgens mij ook enkel voor de hollandse markt.. |
|
||||
|
||||
Bij de dealer, net als de scorpions e.d.
|
|
||||
|
||||
Zeker schraarser dan een gti!
Werd inderdaad bij de dealers zo opgebouwd Ben er zeker zuinig op! Wil hem nog compleet overspuiten maar eerst ns 18 worden |