Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 17-11-2013, 12:52
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
een e30 M3 dan hee..en ik denk 2 e36ers voor dat geld ...
of een stuk of 3/4 328ers..ofzo
rijd een stuk fijner ...



goede 3.2 koop je niet voor 9 a 11.000 ( staat hier 1 die echt niet voor dat geld weggaat)
en een e30 m3 nette al helemaal niet.. (staan er hier 2 van)
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels

Last edited by Richard : 17-11-2013 at 12:54.
Reply With Quote
  #22  
Old 17-11-2013, 13:09
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

tsja das ook een beetje het nadeel van internet tegenwoordig
iedereen roept feitelijk vanalles zonder het werkelijk te kunnen onderbouwen en eerlijk gezegd heb ik ook niet zoveel met die echtheidcertificaten
het gegeven optiecodes etc heb ik soms ook mijn bedenkingen bij ,sommige codes 'bestaan' soms niet eens of zeggen niks..
een Pirelli heeft inderdaad 17xG34 in zijn code staan en dan aanvullend w65 0f 64 nagelang de keus toendertijd
een 83er GTI is toendertijd gewoon ernaast verkocht en kon eventueel grotendeels net zo aangekleed worden als een Pirelli (als je maar betaalde)..zoveel anders waren ze niet
hier in Holland had je de zogenaamde 'Plus'GTI dit was weer de iets luxere GTI leverbaar in de Pirelli kleuren (behalve Helios)en zonder bumpers en spiegels etc in wagenkleur...en de zgn Rabbit GTI een juist uitgeklede versie van een standaard GTI
ik heb ooit gehoord van een bekend iemand uit Doetinchem (rara wie)..dat Pon hier niks wou weten van de Pirelli omdat VW hier al sinds jaar en dag nieuw geleverd word op Conti's...en geen Pirelli...(of het waar is?)
in Belgie had je ook Rabbits..en dat kon weer vanalles zijn
ik heb zelf een Rabbit LX turbodiesel gehad uit Belgie...
het is wel 1 geluk dat de optielijst en het aantal speciale uitvoeringen nooit zo spectaculair was in '83 anders wist nooit niemand meer hoe het nou zat..
ik heb die dingen meegemaakt toen het allemaal nieuw tot zeer jong was en ik weet veel maar ook niet alles (meer)..kun je na gaan de jongere generatie die vanalles gaat lopen roepen op internet soms...no pun intended..
ik zou mezelf niet te druk maken bij een 83er ofdat het nou wel of geen Pirelli o.i.d is zolang hij redelijk roestvrij is en nooit op zijn kop in de sloot heeft gelegen en de prijs is goed ,gewoon meenemen
ontbrekende onderdelen etc die vind je altijd nog wel ergens, verder is zo'n ding net technisch Lego
het enige waar ik nog enigszins waarde aan hecht is dat ik er wel graag een Jx-00-xx of Kx-00-xx kenteken op zou willen ..voor de rest ...tsja
Reply With Quote
  #23  
Old 17-11-2013, 13:20
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
goede 3.2 koop je niet voor 9 a 11.000 ( staat hier 1 die echt niet voor dat geld weggaat)
en een e30 m3 nette al helemaal niet.. (staan er hier 2 van)


weet ik ,over een sportevo heb ik al helemaal niks gezegd..of zo'n Cecotto..
e36ers vind je nog wel voor een redelijk bedrag hoor..echter zit dan het stuur verkeerd...
S50 blokken zijn bijna meer waard dan de auto die er omheen zit ..e30ers zijn in het algemeen ook rijzende in prijzen behalve een touring ..nog wel
ikzelf heb een 2 deurs coupe Alpina b6 vervalsing met een non Vanos M50B25 erin..ik heb laatst een bod gehad van 5000 (euro geen Lira)..
ik denk er niet over...
Reply With Quote
  #24  
Old 17-11-2013, 15:19
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

@Heinz74:
"ik heb ooit gehoord van een bekend iemand uit Doetinchem (rara wie)..dat Pon hier niks wou weten van de Pirelli omdat VW hier al sinds jaar en dag nieuw geleverd word op Conti's...en geen Pirelli...(of het waar is?)"

Continental Banden Groep BV is een bedrijfsonderdeel van Pon, dus...
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum