Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 03-08-2014, 22:22
Dub-Detail Dub-Detail is offline
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,311
Default

Het was mijn eerste MIVW.
Aan die paar niet VAG auto's heb ik me niet gestoord.
Gewoon voorbij gelopen.

Wat eerder al gemeld werd, stond het hier en daar zo hutje mutje dat je echt goede auto's gemakkelijk voorbij liep.
Maar mijn grootste struikelblok was het afval wat overal lag behalve in de hier en daar verdwaalde vuilniszak.
Reply With Quote
  #42  
Old 03-08-2014, 22:26
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Quote:
Originally Posted by Dub-Detail
Maar mijn grootste struikelblok was het afval wat overal lag behalve in de hier en daar verdwaalde vuilniszak.


Nou ben ik niet echt bepaald een meeting-ganger hoor...maar "overal ligt afval" is wel iets wat ik vaak lees in de meetingverslagen. Als ik een dagje naar het circuit ga, dan hou ik m`n rommel gewoon bij me tot ik een prullebak tegenkom...en kom ik die niet tegen, dan neem ik het wel mee en gooi ik het thuis wel weg...

Vind niet echt dat men MIVW kan verwijten dat er overal zooi ligt......dat doen mensen die waarschijnlijk iets gemist hebben in hun opvoeding...
Reply With Quote
  #43  
Old 03-08-2014, 22:43
Bart. Bart. is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 215
Default

Vorig jaar stond het vol met Citroën Berlingo's en Opel Astra's. Heb vandaag precies 1 Opel Astra gezien. Daardoor leek het waarschijnlijk een stuk minder vol dan vorig jaar (en was vorig jaar niet later in het jaar, na de zomervakanties e.d.)?

Daarnaast echt een goeie zaak dat er een paar hele strakke BMW's en Mercedessen het terrein op mochten. Stuk voor stuk pareltjes, uiteraard kwam ik voor de VAG's en daar was ook genoeg te kwijlen.

Afvalemmers was idd prettig geweest. Als je een kilometer van je auto vandaan bent neem je niet zo snel je lege blikje drinken mee terug. En muntenverkoop zal wel gedaan zijn i.v.m. tijdbesparing. Dit werkte averechts (voor voor ons als bezoeker erg irritant om 15 minuten x2 in de rij te staan voor een kroketje).

Verder: onze groep heeft echt een topdag gehad. Blaren op de voeten, verbrande nek, vermoeide lachspieren. Machtig mooi. Complimenten voor de organisatie! Een paar maanden zelf zat ik zelf in de organisatie van een groot auto-event (weliswaar geen Vag, maargoed) en ik snap hoe lastig dit moet zijn voor vrijwilligers.
Reply With Quote
  #44  
Old 03-08-2014, 22:44
2H-2H's Avatar
2H-2H 2H-2H is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 757
Default

Als er genoeg afval bakken stonden niet idd

Hoe wat de catering ?
__________________
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition".
Reply With Quote
  #45  
Old 03-08-2014, 22:44
VdubMKII's Avatar
VdubMKII VdubMKII is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 917
Default

Hier alvast een paar plaatjes van mij

https://www.facebook.com/media/set/...68249516&type=1
__________________
2003 Bmw e39 530D
Golf MK3 Cabrio -> Zomercruiser
Golf MK3 GTI -> Ringtool

Follow me on facebook MW Photography
Instagram VamossDetailing
Reply With Quote
  #46  
Old 03-08-2014, 22:50
skywalker38 skywalker38 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,055
Default

De muntenverkoop is om er zelf flink aan te verdienen (prijsafspraken met de uitbaters),maar dit terzijde.
Wat ik mij afvroeg wie was die wazige Duitser??,die de eigenaar met hun auto's interviewde?
Hadden ze die regelrecht van een boot van de gaypride afgeplukt om alles ff aan elkaar te lullen?
Reply With Quote
  #47  
Old 03-08-2014, 23:03
RoelM RoelM is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 385
Default

goed geregeld weer. tja die paar niet-vag auto's heb ik me niet echt aan gestoord. maar toch is het eigenlijk wel wat krom. ik heb mn gti buiten de poort geparkeerd puur omdat de auto niet schoon was (vanuit groningen komen rijden en nergens savonds wasboxen open in de buurt ??). en dan staan en toch gewoon verrotte niet-vag auto's binnen. maar ook genoeg dik spul wat ook een keer leuk is om te zien.

goed geregeld dat er gewoon geen file was. vorig jaar dik een uur in de file gestaan om weer op de snelweg te komen. was nu veel beter. Heb me in ieder geval goed vermaakt en was de trip vanuit het noorden zeker weer waard, volgend jaar gewoon weer :tu:

wie was trouwens die jongen die langs de weg foto's maakte van de langsrijdende auto's. zat een groepje in de berm daar. ben wel benieuwd naar de foto van mn eigen auto!
__________________
Golf Mk2 (Verkocht)
Polo 6n Sedan (Gesloopt)
Golf Mk3 TDI - VVT 120PK 290NM (Gesloopt)
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
Reply With Quote
  #48  
Old 03-08-2014, 23:12
Intelligence Intelligence is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 219
Send a message via MSN to Intelligence
Default

Het is en blijft een top event.... maar inderdaad wat ik hierboven las ervaren wij ook.
Na aankomst door een norse 'verkeersregelaar' gewezen op een plekje, met een 3 deurs kon je nauwelijks uitstappen zo strak moest het allemaal.
Ik boek geen hotel, en steek niet zoveel tijd in een auto, om alleen de neus te kunnen laten zien. Dus zodra deze beste man verdwenen was met zn scheidsrechterfluitje zelf maar creatief bezig gegaan om de auto anders te zetten.

Waar ik me ook elk jaar weer aan stoor, is het aantal auto's dat volledig origineel is + extreem ranzig. Ok niet iedereen heeft het zelfde budget, maar neem in ieder geval de moeite om m te wassen.

De Opel Speedster, Subaru Impreza en meer (allentotaal stock) irriteerden me wel, je word strak op een plekje gewezen om ruimte te sparen, maar laat dezen wel toe.
De Mercedessen / BMW's / Skyline stoorde ik me dan weer niet aan, dit zijn toch wel auto's uit de 'scene' en die de meesten kunnen waarderen.

Het afval waar iedereen het over had kon je niets aan doen, er hingen her en der een vuilniszak, maar die werden niet vervangen toen ze vol waren waardoor er op sommige plekken rondom die zakken een vuilnisbult onstond, en de wind verspreidde dat vanzelf wel.

Verder wel een top dag gehad, van 08u tot ong 15.30 gebleven en voor het derde jaar op rij goed verbrand. Eerste foto van onze kant:



De rest volgt op onze facebook:
http://www.facebook.com/vagaddicted
__________________
Leon 1P Cupra R32 Turbo (his) & Golf V R32 on air (hers)
Reply With Quote
  #49  
Old 04-08-2014, 07:08
Rick's Avatar
Rick Rick is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,569
Default


__________________
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2
2022 SEAT Leon ST 1.5 TSI DSG FR
Reply With Quote
  #50  
Old 04-08-2014, 07:19
harald6n harald6n is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 10
Default

Gister met een aardige groep die kant opgereden voor een geslaagd dagje!















Album:

https://www.facebook.com/media/set/...=1&l=1a976e0875
Reply With Quote
  #51  
Old 04-08-2014, 11:26
Matthijs de Graaf's Avatar
Matthijs de Graaf Matthijs de Graaf is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 265
Default

Normaal reageer ik hier niet zo snel over. maar wil toch even het 1 en ander toelichten.

het klopt dat er toch enkele niet vag auto's op het terrein stonden.

maar dit komt, omdat de opkomst zo maximaal is, en dat er om 07:30 al een rij voor de poort stond die tot aan de rondweg stond.

waren we noodgedwongen al de mensen nodig te hebben om zo snel mogelijk de auto's het terrein op te krijgen. dus was het bijna geen doen om de auto's eruit te selecteren.

maar voor de rest lijkt mij het een zeer geslaagde editie. het was super weer, en geen incidenten. en er zou altijd wel wat te klagen zijn. maar dat hou je toch.
Reply With Quote
  #52  
Old 04-08-2014, 11:34
AryX's Avatar
AryX AryX is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 666
Send a message via MSN to AryX
Default

Misschien een idee om volgend jaar een apart stuk af te zetten voor non-vag? Dan gelijk na de kassa die kant op sturen
__________________
http://www.cartuningsociety.com

Volkswagen Polo II Coupé 1990
Volkswagen Polo IIF Coupé 1994
Volkswagen Jetta II 1.6 Automaat 1987
Seat Exeo TSI 2011
Reply With Quote
  #53  
Old 04-08-2014, 12:42
maartenn maartenn is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 114
Default

Voor mij de eerste keer, wat een super meeting man! :tu:

Hierbij wat foto's. de rest kun je hier vinden: https://www.flickr.com/photos/maart...57645758703269/


IMG_5114 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5112 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5109 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_4989 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5097 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5092 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5081 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5054 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5031 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5027 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5023 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5012 by Maarten Vuurboom, on Flickr


IMG_5011 by Maarten Vuurboom, on Flickr
Reply With Quote
  #54  
Old 04-08-2014, 12:52
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 12,484
Send a message via MSN to Alberto
Default

Quote:
Originally Posted by Matthijs de Graaf
Normaal reageer ik hier niet zo snel over. maar wil toch even het 1 en ander toelichten.

het klopt dat er toch enkele niet vag auto's op het terrein stonden.

maar dit komt, omdat de opkomst zo maximaal is, en dat er om 07:30 al een rij voor de poort stond die tot aan de rondweg stond.

waren we noodgedwongen al de mensen nodig te hebben om zo snel mogelijk de auto's het terrein op te krijgen. dus was het bijna geen doen om de auto's eruit te selecteren.

maar voor de rest lijkt mij het een zeer geslaagde editie. het was super weer, en geen incidenten. en er zou altijd wel wat te klagen zijn. maar dat hou je toch.


Nou we kwamen om 7:30 aan en stond nog niet tot de rond weg Matthijs
en toen was de buffer rond de airstrip nog niet gebruikt
Die ging om rond 8 uur open , toen de kassa open ging , was er tussen de kassa en ingang van de parkeer plekken tijd zat om te filteren op non VAG spul
(naar mijn idee tenminste )

Quote:
Originally Posted by AryX
Misschien een idee om volgend jaar een apart stuk af te zetten voor non-vag? Dan gelijk na de kassa die kant op sturen


Dat was er dus wel 's middags stond deze behoorlijk vol

We hebben bij de ingang van het parkeer terrein smakelijk gelachen
om de verkeer regelaars . naar mijn idee horen deze het verkeer of het parkeren bij de efteling te regelen
en niet het parkeren op z'n auto evenement
gelukkig konden ze het verschil nog net zien tussen een Porsche en een Golf
maar dat was het dan ook wel

Last edited by Alberto : 04-08-2014 at 13:09.
Reply With Quote
  #55  
Old 04-08-2014, 13:00
AryX's Avatar
AryX AryX is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 666
Send a message via MSN to AryX
Default

Misschien vorig jaar nog maar niet dit jaar
__________________
http://www.cartuningsociety.com

Volkswagen Polo II Coupé 1990
Volkswagen Polo IIF Coupé 1994
Volkswagen Jetta II 1.6 Automaat 1987
Seat Exeo TSI 2011
Reply With Quote
  #56  
Old 04-08-2014, 13:01
Rick's Avatar
Rick Rick is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,569
Default

Lekkere foto's Maarten.
__________________
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2
2022 SEAT Leon ST 1.5 TSI DSG FR
Reply With Quote
  #57  
Old 04-08-2014, 13:06
wesley wesley is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 31
Default

Ik ben dus 1 van de mercedes rijders.
Ik rij naar verschillende meets/evenmenten met de Benz.
Zo ook naar een BMW meet..
Ik kom daar als autoliefhebber en niet als speciaal voor 1 merk!
Ik vind dit zo een bullshit dat gezemel over dat niet VAG er niet mag parkeren.
Er zijn ook zat vag-auto's rijden met mercedes velgen, moet daar dan ook een appart plekje voor komen?
Waar ik het wel mee eens bent is dat idd er een hoop dikke auto's totaal niet tot hun recht kwamen in de rijen met auto's en dat is zeer zeker jammer.


hier mijn auto:







BTW ik heb ook nog steeds volkswagen naast de mercedes. Maar die rijden momenteel niet.

Ik ben ook met de CL naar Der See geweest dit jaar en daar kreeg ik toch echt wel veel duimpjes van HEEL VEEL VAG-liefhebbers
Reply With Quote
  #58  
Old 04-08-2014, 13:11
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 12,484
Send a message via MSN to Alberto
Default

Quote:
Originally Posted by AryX
Misschien vorig jaar nog maar niet dit jaar

ja hoor net na de kassa . werd er door Nico van de MIVW crew nog op gewezen hoe vol deze was
Reply With Quote
  #59  
Old 04-08-2014, 13:37
AryX's Avatar
AryX AryX is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 666
Send a message via MSN to AryX
Default

Dan was die blijkbaar nog leeg toen ik het terrein op reed..
__________________
http://www.cartuningsociety.com

Volkswagen Polo II Coupé 1990
Volkswagen Polo IIF Coupé 1994
Volkswagen Jetta II 1.6 Automaat 1987
Seat Exeo TSI 2011
Reply With Quote
  #60  
Old 04-08-2014, 13:42
DUB's Avatar
DUB DUB is offline
Postwhore
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,401
Default













hier vast mijn eerste plaatjes.. (gelinkd van facebook, dus iets mindere kwaliteit)
lekker dagje gehad gisteren, wat minder foto's gemaakt en wat meer gekletst deze keer.

het parkeren en sorteren is wel een puntje, maar denk dat het haast onmogelijk is met zo'n grote stroom aan auto's, Dus wel begrijpelijk. denk dat ze blij zijn om de openbare wegen een beetje vrij te houden en alles en iedereen zo snel mogelijk het terrein op te laten
__________________
www.facebook.com/basetheone

Last edited by DUB : 04-08-2014 at 15:54.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum