![]() |
|
||||
|
||||
![]() dakje wrappen kan ik evt wel doen. in noord oost friesland
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat een leuk project, ik blijf deze volgen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met frame, wel lomp gedemonteerd dus de hamer even ter hand nemen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is aardig maar hier in de buurt zit een kennis die het gaat doen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook hier misschien een tip, heb er ook over gedacht om te bouwen naar gasverenset, maar ben erachter gekomen dat ik de stangen niet zou willen missen.. Ideaal om handdoeken aan op te hangen als je ergens maar kort blijft en geen waslijn wilt ophangen.. Daarbij ook fijn om de lichtinval minder te maken als de zon door het gaas naar binnen schijnt.. Of heb jij het doek met aan de zijkanten gaas?
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een nieuw doek besteld met 3 luiken erin bij Stoff am Stuck. Je kunt alle gaasdelen ook afdekken. Gasverenset is reeds besteld
![]() Wel bedankt voor de tip!
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 22-09-2014 at 23:03. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja maar als je ze afdekt mis je ook de frisse lucht die merendeels via het dak binnenkomt, onmisbaar in warme landen...
|
||||
|
||||
![]() Na 3 dagen hard werken zit het dak erin/erop.
-Aftekenen en uitzagen -Ontbramen en primeren -Dakversterking plaatsen, kitten en ponagelen -Omlijsting voor tentdoek erop -Dak erop dit weekend nog de Westfalia stickers op het dak plakken, en de hemel etc netjes afwerken en ontdreunen en isoleren. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eigenlijk zou je er toch veel liever een groot vouwdak inzetten als je het dak zo hebt open geslepen. T1 stijl.
|
|||
|
|||
![]() Mooi werk, best n dingetje om zo ff de tol in het dak te zetten lijkt me.
Hoe heb je afgetekend? Zijn daar mallen/patronen voor te krijgen oid? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is het dak welke er origineel in zit bij een T4 en wil hem graag zo origineel mogelijk bouwen/maken. Dit kunstje is ak vaker gedaan, de afmetingen etc zijn allemaal bekend en op internet zijn inbouw instructies te vinden en een document van Westfalia zelf voor de inbouw van het frame.
|
||||
|
||||
![]() Mooi!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes gedaan hoor!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan zou ik ook voor een setje origineel lichtmetaal gaan ... http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr http://www.2dehands.be/auto-onderde...-206520203.html Waarschijnlijk nog wel meer te vinden op de Duitse eBay. Of had je er al en heb ik er over gelezen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze sets passen niet, ik heb een 111Kw dus automatisch 16 inch remsysteem dus dat is minimaal wat erop moet. Zo origineel mogelijk maar niet helemaal op onderstel en motor na. -Ding moet een flink stuk zakken -17 inch 2 delige BBS madras hoogglans zwart eronder Motor ga ik ook aanpakken, eerst helemaal opknappen dat hij weer fris is en daarna vanaf de turbo een 2,5 inch uitlaatsysteem met 2 dempers zonder roetkat en originele look eindstyling, dus niet voor de looks. Afstellen op de rollenbank en klaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Juist, niet bij nagedacht, wij hebben maar een simpel 1.9td'tje.
BBS klinkt goed, andere plannen ook. Ons busje zal waarschijnlijk nooit sneller gaan dan 135 ... :p
|
||||
|
||||
![]() Als je tevreden bent met 135km/u is dat toch ook goed. Ik wil gewoon waar nodig een beetje kunnen doorgassen en vlot optrekken vind ik ook leuk. Nu loopt de bus ook met gemak 190km/u maar er zit nu een powerbox tussen geknutseld, dat is echt meuk waar ik snel vanaf wil.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik denk dat t wel goed gaat komen met deze bus, mooie plannen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben tevreden met 135km/u, maar niet tegen 4000rpm. Maar we gebruiken ze toch vooral om mee op reis te gaan en dan mag het allemaal wel wat rustiger (lees 105km/u op de autobahn).
|
||||
|
||||
![]() Op reis gaan moet je van genieten, en lekker rustig aan doen!
En niet gaan scheuren als een gek