Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Nieuws en actualiteiten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 01-07-2015, 23:10
Polo1w Polo1w is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,077
Default

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
En dan kijken hoe zon ding gemaakt wordt.. Accu's, hoe milieu vriendelijk wil je het hebben. Opt moment dat t gebruikt wordt, oké. Maar met een paar jaar als ze de bult op gaan en dan? Mensen die nog een oudere auto rijden zouden niet gestraft moeten worden, het bloed immers vanzelf dood. Tegenwoordig moet alles maar zsm vervangen worden door wat nieuws omdat het stuk is of niet goed werkt. Hup, koop maar een nieuwe want dat is goed voor de economie. Een auto die zo goed is dat hij na 30 jaar dienst nog oké is dat kan hier niet. Want dan ben je niet groen genoeg. Terwijl de buurman in zon tyd al 10 autos verder is. Nee, dan ben je milieu bewust bezig.. Je mag hier niks hebben in nl. Want dan wordt je gestraft dmv extra belastingen oid..


100% mee eens, jij snapt m!
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor
E30 320i cabrio '90 😎
Twingo 1.2 '01 extra daily
Twingo 1.2 '08 voor de vrouw
Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back!
Reply With Quote
  #22  
Old 02-08-2015, 22:02
g-men's Avatar
g-men g-men is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 312
Default

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
En dan kijken hoe zon ding gemaakt wordt.. Accu's, hoe milieu vriendelijk wil je het hebben. Opt moment dat t gebruikt wordt, oké. Maar met een paar jaar als ze de bult op gaan en dan? Mensen die nog een oudere auto rijden zouden niet gestraft moeten worden, het bloed immers vanzelf dood. Tegenwoordig moet alles maar zsm vervangen worden door wat nieuws omdat het stuk is of niet goed werkt. Hup, koop maar een nieuwe want dat is goed voor de economie. Een auto die zo goed is dat hij na 30 jaar dienst nog oké is dat kan hier niet. Want dan ben je niet groen genoeg. Terwijl de buurman in zon tyd al 10 autos verder is. Nee, dan ben je milieu bewust bezig.. Je mag hier niks hebben in nl. Want dan wordt je gestraft dmv extra belastingen oid..


Precies wat ik al mijn vrienden zeg.

Zat bij een kerel in de auto een nieuwe citroen vliegtuigschip hybride die hij reed voor de bijtelling en hij legde uit dat dat ding minder zuinig was dan de niet hybride versie van citroen omdat er 400kg accu's werd meegesleept. Daarbij reed hij toch altijd volgas dus max 1 op 15 zei die.

Als je 1 auto 35 jaar oud laat worden kan ik niet geloven dat die in zijn leven ondanks uitstoot vervuilender is dan 5x7 jaar oud wordende auto's inclusief de vervuiling van productie/slopen etc. Dat weiger ik gewoon te geloven.
__________________
Golf 1 diesel
1983, Lhasa groen met.
origineel stalen schuifdak

Marsrode Jetta 1 uit 83' 1.5
Reply With Quote
  #23  
Old 16-09-2015, 19:16
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,859
Default

Ik denk dat straks met een kilometerheffing de scheefgroei er wel uit is, alleen zal er dan ook op actueel rijgedrag gelet moeten worden (iemand riep Prius met tankpas volgas op de linkerbaan?) Dit vereist een koppeling met de boordelectronica die bestand is tegen knoeien, maar als je echt als politiek iets met je footprint wil doen moet je wel.
Het kan allemaal, als de wil er maar is...
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum