![]() |
|
||||
|
||||
![]() goedenavond heren volkswagenaren.......
ik heb sinds kort een probleem met mijn golf (16v kr) als ik aan het rijden slaat hij af en dan wil die niet meer aanslaan..... soms slaat ie heel even aan en dan weer uit..... en soms is het tikkie lopen..... nou d8 ik dus eerst aan een halgever die bezig was dood te gaan... die heb ik dus vanmiddag vervangen (dik 200 € maar ok) dacht dat het probleem verholpen zou zijn.... maar nee het uitvallen is er nog steeds..... en boven de 5500/6000 toeren houd ie in als een gek..... ontsteking is perfekt gestelds volgens het boekie 6 +/- 1 graden..... brandstof pomp loopt ook netjes... timing van de tandriem is ook in orde (voor de zekerheid even gechecked) (hoop dat dit genoeg info is) wie ow wie heeft er een idee wat dit zou kunnen zijn...... alvast bedankt jan
|
|||
|
|||
![]() Brandstof pomp? Brandstofpomprelais? Losse draad ergens?? Vervuild brandstoffilter?
|
|
||||
|
||||
![]() is je verdeler nog wel goed ?
|
|
||||
|
||||
![]() eh............Jan................jij bent monteur bij de Volkswagen..............?!?!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Controleer je hall-gever bedrading eens vanaf je verdeler naar je moduul.Vaak word de bedrading vast getrokken aan een waterslang met tyre-wraps en op die punten slijt de bedrading door.
|
||||
|
||||
![]() het inhouden is verholpen......
was ff iets te snel geweest met het afstellen van de ontsteking... stond nu 6 graden na in plaats van voor... alle bedrading gecontroleerd...... massa punten ff goed schoongemaakt... nieuwe schontjes overal aangemaakt... en hij loopt tot nu toe als een zonnetje en hij lijkt zelfs iets sneller (lees beter te reageren op het gaspedaal)....... vanmiddag aant sporten geweest tegen een vr6 in die had het toch best moeilijk :biggrin: maj het weekend maar even kijken wat het word alvast bedankt voor de reactie's @chris... ben idd montuer bij vw mja als iemand dit al is meegemaakt heeft en kan helpen ermee :P