![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Luitjes,
Ff een snelle vraag: Is een hemel van een 4 deurs GTI (mk1) net zo groot als die van een 2 deurs ??? En is er überhaupt nog iets anders aan ? Grtz.............. En Merry Christmas verder LRR
|
||||
|
||||
![]() een golf 1 4deurs is toch langer?
|
||||
|
||||
![]() een 4 deurs Golf 1 is NIET langer dan een 2 deurs Golf 1...........!!!!!!!!!!!!!
De hemel is even lang en breed,alleen zit de b-stijl bij een 4 deurs meer naar voren,en zal de c-stijl juist weer wat slanker zijn dan bij een 2 deurs..... Denk niet dat het meevalt om die hemeltjes onderling uit te wisselen ivm de b-stijl dus..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() nee helaas LRR dat gaat niet passen je zit met de extra deuren achter en de voor deuren die iets korter zijn...
|
|
|||
|
|||
![]() is mischien met wat naai en knip werk passend te maken maar zal er niet netter op worden zoek je een hemeltje voor een 2 of een 4 deurs
|
|
||||
|
||||
![]() Leek me toch wel logisch LRR?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, eigenlijk wel he !! Ik had er niet zo over nagedacht, en wist het ook niet helemaal zeker.......dus vandaar dat ik het even navroeg !!! Kan nl een 4 deurs GTI kopen, en moet even kijken of er genoeg bruikbare parts aan zitten, zodat het een beetje uitkan !! Grtz.......... LRR Ps: Dit schoot me opeens te binnen onder het gourmetten..........niet het sterkste moment om een topic te starten ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geeft toch niet ![]() die rare vragen stellen ![]() Lekker he? Cola-BB? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pssssst.........niet verder vertellen.........t'was gewoon sinas-zonder ![]() ![]() ![]()