![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() vraagje voor de techneuten
ik heb een 2h blok in me cabrio met 98 pk als ik nu een spagetie plaats en de kat naar het asiel breng en een chip plaats op hoevel pk zou ik dan ongeveer uit komen |
#2
|
||||
|
||||
![]() nou,denk persoonlijk dat je niet veel meer dan in tussen de 105-110 pk's eruit ga trekken met die wijzigingen...(zit misschien nog aan de ruige kant...)
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#3
|
|||
|
|||
![]() is de moeite dus niet waard en met een andere nokken as
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Frank je moet een GTI kop op dat blok zitten, haal je veel meer pk's uit dan met die 2H blok gaan tjoenen...vraag maykel van VW-Assen maar es
![]()
__________________
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups |
#5
|
|||
|
|||
![]() andere chip en kat er tussenuit komt het dan wel goed met,apk in verband met co-percentage??
|
#6
|
|||
|
|||
![]() dat zien we volgent jaar wel weer hij zat er nu heel ver onder
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk t niet :P Het is niet echt te zeggen hoeveel pk's je erbij krijgt... maar wat is je doelstelling of wil je gewoon zoveel mogelijk voor dit? want dan zou naar een anderen kop of motor kijken |
#8
|
||||
|
||||
![]() De kop van een 2H is hetzelfde als van een GTI, bv PF of PB, de nokkenassen zijn ook hetzelfde.
Het verschil in vermogen tussen een PF en een 2H zit 'm in een beter inlaatspruitstuk, software en uitlaatspruitstuk. Vandaag heb ik de cabbie van Frank gechipped en hij is er erg tevredern over. Als je verder wil gaan moet je idd een andere nokkenas en spruitstuk nemen. Voor de APK is het verwijderen van de kat. GEEN probleem bij auto's van voor 01-01-1993 mits het co onder de 0,59% blijft, en dat halen ze vrijwel allemaal. Geloof me, ik heb een tuningsbedrijf gespecialiseerd in Golf 1 en Golf 1 cabrio en ik keur al jaren deze Golfjes zonder kat.....geen probleem.
__________________
Groeten, Jeroen. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik al tegen Frank heb gezegd, in mijn ogen zal een andere nokkenas ook niet veel uithalen. Dit omdat je gewoon de kop moet bewerken om echt rendement te halen uit die nokkenas. Daarbij zouden ze direct het inlaatspruitstuk onder handen kennen nemen. Samen met een leuk uitlaatspruitstuk en een chip op maat zul je een aardig resultaat krijgen... denk dat je dan wel 120pk heb.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#10
|
|||
|
|||
![]() Vandaag heb ik de cabbie van Frank gechipped en hij is er erg tevredern over.
Als je verder wil gaan moet je idd een andere nokkenas en spruitstuk nemen. klopt helemaal jeroen en mety die chip ken ik de auto niet weer echt perfect hoor geen spijt van nog bedankt he voor de gezellige en leerzame koffierijke ochtend |