![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() heerlijk die onzin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed heeeeeeeeeeeeeeee
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() boeie...als je ziet wat de budgetten zijn van die films is een gepimpte auto net zo duur als jij een appel koopt en deze kapot gooit :P
|
|
||||
|
||||
![]() Oke, maar dan vind ik het nog zonde
|
||||
|
||||
![]() Zonde van die 350Z ? Lekker boeiend .. daarvan rijden er nog wel 80 miljoen rond.
Ding heeft wel een flinke klappert gemaakt zo te zien. |
|
||||
|
||||
![]() als ze die auto's toch aan gort rijden mogen ze er best eentje bij mij afzetten !!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kicke man....
|
|
||||
|
||||
![]() k vond t in t eerste deel wel verrekt zonde dat ze die charger in puin reden...
die worden niet meer gemaakt, en zo bijster veel bestaan daar ook al niet meer van
|
|||
|
|||
![]() Die charger was een omgebouwde kar, die over de kop ging was niet de charger maar een ander modelletje
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb de film gister al ff op DVD bekeken.... blij dat ik niet naar de bios geweest ben, wat een waardeloze film
![]() bijna alle actiemomenten zijn geannimeerd volgens mij, zo ziet het er wel uit iig |
|
||||
|
||||
![]() Heb hem ook al gezien...Hoopte dat dit wel wat zou zijn (ik volg de D1 al een tijdje, nog voor dat het hier bekend was...en hoopte dat dit positief zou zijn voor de driftscene...NOT!!) Het was echt totally crap!
|
||||
|
||||
![]() hij zoog inderdaad
![]() |
|
||||
|
||||
![]() toch jammer, had best een mooie film kunnen worden, heb op discovery keertje een doc gezien over drifters in japan...was 10x beter als de film
![]() |