![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal ,hier even een upate over de witte jetta!
Ik had er deze winter nog niet veel aan gedaan ,ook i.v.m het project van berend(LuNaTiK 16v project!) heb ik niet veel tijd voor de witte genomen . Maar omdat we paasmaandag een open dag hebben bij ons op het werk (bij autoschade Brian in Winsum(groningen) ),is mij gevraagd of mijn auto daar mocht staan ,beetje als show element ![]() Dus moest ik toch maar los en heb het project van LuNaTiK even een weekje opzij gezet,en ben begonnen met de witte jetta. Ik had al langer het idee om de intercooler aan te pakken ,omdat deze mij niet naar de zin was ,dus is er een andere intercooler aangeschaft ,en ben ik een hele zaterdag bezig geweest om deze passend in het front te krijgen! Ook zijn de plastic buizen allemaal vervangen door eigenhandig vervaardigde metalen buizen,wat even een beetje beter over de temperaturen en druk kan! Hier even een paar foto's! ![]() de oude intercooler (afkomstig van een mazda 626 comprex diesel) ![]() de nieuwe ( afkomstig van een volvo 960)ja de grote is de intercooler.... O ja en de radiateur is vervangen door één van een gti 16v ,die is wel kleiner ,maar is voldoende voor de koeling van de turbodiesel! ![]() ![]() ![]() ![]() Na veel passen en meten toch mooi gemonteerd ,en deze is nog groter kwa koelend oppervlak dan een rallye intercooler ![]() Ben wel 2 avonden bezig geweest met het maken van de buizen ,maar het past wel als gegoten! (met dank aan rallyegolf20vt voor de tips en turboslang!) ![]() ![]() Ook is meteen de voorbumper voorzien van een nieuwe laklaag (zat een scheurtje in onder de koplamp,en is weer voorzien van nieuw (zwart) gaas Ook is het interieur aangepakt ,en wel met electrisch verstelbare recaro's (uit een jetta GLI) en de subwoofer kist is verrijkt met een turbo Hier de recaro's......... ![]() ![]() en de turbo voor in de subkist......(was een kapotte turbo !) ![]() ![]() even geborsteld!En achter het plexiglas(2 cm dik) ![]() ![]() zo ziet t eruit door de armsteun in de achterbank(verlicht met 2 halogeen spots in de subkist!) Tot zover deze update ,verdere veranderingen worden in tot topic geplaatst! Last edited by jettaracing : 30-05-2006 at 23:35. |
|
||||
|
||||
![]() Eigenlijk moet er ook een videofragment bij van deze 1.6TD in actie, niet dat je dan veel zou zien door alle zwarte rook, maar het geluidje wat dit monster produceerd...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit. Ga zo door.
|
||||
|
||||
![]() Machtig!!
|
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Wytze!! Superbak!
|
||||
|
||||
![]() ![]() hier nog even een fotootje van de kleine man (marten) in de recaro! |
|
||||
|
||||
![]() über dik Wytze!! Ben benieuwd hoe hij gaat lopen. Binnenkort es een blokje om? Heb er nog nooit bij ingezeten..
|
|||
|
|||
![]() netjes wytze!
echt een super auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Makie makie!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoe hiet Johan?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja ,het word al jong geleerd !kids en VW
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk Wytze! (de auto en dat mannetje bedoel ik dan)
|
|
||||
|
||||
![]() Kijk die smile dan eens!! Komt helemaal goed met dat mannetje. Machtig.
|
||||
|
||||
![]() Update ,de witte heeft de 1e meeting ook alweer gehad!
![]() ![]() ![]() Zels Lennart was er om foto's te maken! ![]() De jetta reed super ,zeker met de nieuwe intercooler ,alleen moet de afblaasklep eraf ,die gaat te snel open (bij 1,o bar) Verder ging alles ok! |
|
||||
|
||||
![]() Altijd een genot om te zien! Mooi dat ie weer buiten mag spelen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() super jetta!
al ben ik niet zo'n voorstander van die bumper en spiegels, maar voor de rest ziet ie dr echt netjes uit achterlichten zijn ook hübsch!
|
||||
|
||||
![]() Wat een mooie strakke achterklep zeg, Top
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Driving in the rain.........! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ikben echt geen fan (meer) van RS bumpers en M3 spiegels maar vindt in t geheel wel goed staan ook met de velgen.
T enige dat (j)(w)ij (ik ook namenlijk ![]() ![]() ![]() ![]() |