![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() mijn stuurbekrachtiging kraakt weet iemand hoe dit kan dit doet hij al heel lang dus denk ik dat het de pomp niet kan zijn. alvast bedankt remco
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Waar komt het gekraak vandaan? Bij kraken met sturen denk ik eerder aan veerpootlagers of veren verdraaien tov de veerschotels.
Maar op deze manier en met deze informatie is het heel lastig te achterhalen. Laat eens iemand het stuur draaien zodat je kan luisteren terwijl je buiten de auto staat.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#3
|
||||
|
||||
![]() ik heb hetzelfde bij mijn Golf 3, maar ik geloof dat het alleen voorkomt bij de warme temperaturen van de laatste tijd, mijn broer heeft dat trouwens ook bij zijn Golf 3 Cabrio.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() het komt ergens uit de stuurinrichting en hij doet het ook als het koud is. verder is nl alles nieuw.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Voel je die trilling erg als je je hand aan de spoorstangen houd?
(zaterdag ben k in Apeldoorn)
__________________
Your Signature |
#6
|
||||
|
||||
![]() ik voel inderdaad de stangen wel wat trillen,
en mooi dan zie ik je zaterdag ik stuur wel ff pm |
#7
|
||||
|
||||
![]() upje
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Me zus had ook krakende geluiden bij haar stuurbekr. pomp. Het is een Renault Clio Mexx dus even op het internet gekeken. Stuurbekrachtingsvloeistof niet goed vol.
Even in je boekje kijken, wij hadden er ATF Hydraulisch spul ingemikt (D2 ofzo) en probleem was verholpen! |
#9
|
||||
|
||||
![]() Bij mij kraken de spoorstangkogels als het warm is .
Dit kun je bij mijn golf voelen door de spoorstang radiaal heen en weer te draaien . |
#10
|
||||
|
||||
![]() voldoende stuurbekrachtigingsvloeistof en hij doet het ook als het koud is.
hij stuurt ook een beetje zwaar. |
#11
|
||||
|
||||
![]() niemand?
|
#12
|
||||
|
||||
![]() upaah
|
#13
|
||||
|
||||
![]() is het echt kraken of meer zo'n zacht schuivend geluid? dat heb ik namelijk in de polo en is volgens mij dat contact pinnetje van de claxon...
iemand daar trouwens een oplossing voor?
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zorgen dat het pinnetje met iets minder drukkracht op de schijf komt.. Kan het in jouw geval niet het stuur zijn dat langs de kappen van het stuurhuis komt? Dit had ik ook met de type (mk) 1 cabrio omdat er een sportstuur geplaatst was.
__________________
MK II 16v |
#15
|
||||
|
||||
![]() Ik geloof t niet heb die kappen wel eens losgehad dus zal er eens goed naar kijken....
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#16
|
||||
|
||||
![]() ( Dat ) Pennetje is bij een polo 86(c) altijd een koperen lipje, dus da's ( dat is ) gemakkelijk te verbuigen. ( Tenzij ie (hij) versleten is natuurlijk
![]()
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
aah thanks ![]() (Hardstikke bedankt,beste man! ![]()
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#18
|
||||
|
||||
![]() nee het zit echt onder de kap mischien wel in de aansluiting van de spoorstangen en de stuurstang. wie weet hoe dit zit?
|
#19
|
|||
|
|||
![]() dat zit in rubbers toch?
kan het niet zo zijn dat er een rubber hard is ? of nog erger.. totaal verdwenen?
__________________
MK II 16v |
#20
|
||||
|
||||
![]() mischien wel moet dan toch naar eens kijken bij de garage, k...t kost weer duur natuurlijk.
|