![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi,
ik ben Emiel Peterzon ik heb deze jetta in mijn bezit sinds mei dit jaar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zeg maar wat jullie er van vinden, hij is nog lang niet klaar, maar dat zien jullie de komende jaren wel denk ik voor verdere vragen voeg me maar toe emiel_peterzon@hotmail.com Emiel Last edited by Jetta Fireandic : 04-11-2006 at 22:10. |
|
||||
|
||||
![]() zo dan hij ziet er echt mooi uit zo
![]() wist niet dat er jetta's fire and ice waren gemaak maja zeer mooi en uniek dan
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is ook niet origineel vanaf fabriek een Fire and Ice het interieur is er later in gezet. |
|
||||
|
||||
![]() Hey deze jetta is van m'n zwager (jan willem) geweest,
Hij ziet er nog steeds netjes uit! welkom hier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie jetta en welkom
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt, daar is deze jetta inderdaad van geweest [ben vorige week nog bij hem op bezoek geweest] ik zal de jetta altijd goed blijven onderhouden, |
|
||||
|
||||
![]() Leuk hoor! Om die achterbank er netjes in te krijgen is nog wel een werk. Heeft aardig tijdje geduurd voordat ik bij mij de hoedenplank naar m'n zin had!
|
||||
|
||||
![]() het interieur heeft de vorige eigenaar erin gezet dus ik weet niet of het veel werk is
|
|
|||
|
|||
![]() Heej welkom jij hebt die fire en ice emblemen nog bij mij gehaald vant zomer.
mooie verschijning keep up the good work
|
||||
|
||||
![]() leuke jetta, maar ik snap dat fire and ice nog steeds niet... niet zo mijn ding laten we maar zeggen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt die heb ik inderdaad bij jouw gekocht, zoek er eigenlijk nog eentje voor op de asbak [dus als iemand nog eentje heeft] ps. netsjesse golf die van dei oane |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat is er nou zo vreemd aan een Fire and Ice interieur? leg dat eens uit, of ligt het eraan in welke auto het zit? |
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjes uit, suc7 ermee
|
||||
|
||||
![]() De kleuren van de stof waarschijnlijk. Horen die F&I emblemen op de zijkant niet over het knippergat? Of zit ik dan helemaal fout? Als dat past zou ik dat wel doen denk ik.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja die emblemen horen officieel op de plaats van de knipperlichten, maar ik vind de knipperlichten op de zijkant wel mooi, daarom heb ik ze hier gedaan. maar als ik nou ooit de jetta over laat spuiten misschien dat ik ze dan wel op de originele plek doe. ze zitten nou namelijk ook vast met kit en ik denk zelf dat als ik ze eraf ga trekken dat de lak gaat meekomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto, al is die kleurencombi van de Fire & Ice ook niet zo mijn ding.
Als je effe aan de zijkant van de achterbank de plastic kappen van een Golfje neemt en die op die plek en de Jetta terugzet heb je het gat tussen de deurstijl en de achterbank dicht. Ziet er misschien wat mooier uit.
|
||||
|
||||
![]() Leuke wagen. 'k heb 'm bij de Jetta meet in Drachten nog gezien.
Veel plezier ermee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat kan kloppen, jij was cker in die Grijze Golf 2 met dat mooie verbreede staal er onder, staat top |
|
||||
|
||||
![]() Idd, leuke Jetta. Gisteren ook even bekeken in Dr88. Ben je nog wat van plan met de Slet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat was ik idd. de volgende keer moet ik je Jetta maar eens beter bekijken. succes met je plannen ![]()