![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals het topic aangeeft,
ben vanmiddag in de weer geweest wat dingetjes op de jet te zetten, maar helaas... De mk3 chinese deurklinken willen niet lekker passen. Blijft ruimte over als ik ze erin zet, en soms werken ze niet goed, kortom klote pasvorm. Iemand anders hier ervaringen mee of oplossingen voor? Dan de booskijker. Deze gemonteerd, maar als ik de motorkap sluit blijven de schroefjes zichtbaar. Kortom, ziet er niet mooi uit en voor een perfectionist als ik ben, niet goed. Het lijkt wel alsof de grill een centimeter te ver naar voren zit oid. Klinkt dit bekend voor iemand? Ik heb een aantal foto's gemaakt, die zal ik straks even posten. Nu eerst douchen, want het was tyfuskoud in die harde wind.
|
||||
|
||||
![]() Met me Golf II had ik ook het probleem dat je de scroefjes bleef zien. Ook wel vaker gezien dat andere dat probleem hadden. Ik had zelf daarvoor hele kleine parkers gebruikt, en daarna met de lakstift bewerkt.
|
||||
|
||||
![]() Alle schroeven van je front los draaien, front zo ver mogelijk naar achter stellen en de boel weer vastdraaien.
|
||||
|
||||
![]() Hmmm er zaten enkele stukjes ook met tie-wrap vast, maar ik zal zo de foto's neerkwakken.
|
||||
|
||||
![]() Vastkitten
![]()
|
|||
|
|||
![]() Motorkap iets naar voren halen en het front naar achter drukken.
Aan de motorkap zit ook iets van een rubber flapje daar kun je miss. ook iets mee doen. |
|
|||
|
|||
![]() idd vast kitten met glaskit gaat nooit weer los .......als je vante vooren goed ontvet teminste
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Ik denk dat bij jou het probleem zit in het ringetje achter het boutje voor demontage van de kruk (de bijgeleverde boutjes zijn namelijk iets te lang) Daar moet een dikkere ring ,of 2 ringetjes tussen ,want anders blijft de kruk "haken" en past ie niet echt mooi strak Probeer maar eens er een ,je zult zien dat ze dan erg mooi passen!,en erg mooi werken. En voor de oplossing van de grillespoiler ,zoals velen hier al zeggen ,gewoon je front iets naaar achter stellen ,niet vergeten de motorkapslotpen ook iets te verstellen dan ,anders wil je kap niet meer goed dicht! Ik heb trouwens die van mij erop gelijmd ,met speciale kunstoflijm ,dan heb je helemaal geen schroefjes in het zicht ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thnx voor de reply ik ga eens proberen... maar ik vond de pasvorm erg tegenvallen eerlijk gezegd. Maar we gaan eens kijken.
|
||||
|
||||
![]() En is het al gelukt met de krukken?
|
||||
|
||||
![]() Nee, helaas nog geen tijd/zin voor gehad. Heb alleen in de weekende tijd aangezien het 's avonds te donker is, maar heb tot volgend weekend alles nog volgepland staan :P.