![]() |
|
||||
|
||||
![]() altijd..
|
||||
|
||||
![]() IK vind hem van buiten ook super, veel mooier dan al die met niet origineel chroom besmeurde golfjes, als je een snelle golf maakt moet ie ook snel uitzien en dat doet deze...
Maar valt niemand het op dat ze in het hele stuk spreken over een "type 1" en "type 1 gti"? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor maar om dit topic niet te bevuilen laat ik het lekker daarbij .
Of zal ik ze nog een boze brief sturen ? Anders komen er weer mensen onder hun steen vandaan die anders nooit reageren LOL |
|
||||
|
||||
![]() mag m ook wel graag zien
![]() Is zeker mooi! Anderen bouwen OF een sprinter, OF een auto met mooi uiterlijk. Deze is snel en ziet er netjes uit. |
|
|||
|
|||
![]() K heb toch laatst hier ook al een heel stuk over JD engineering gelezen??
Daar stond ook van alles over de geschiedenis van het bedrijf en noem maar op. Er was ook een bericht van de "man" zelf dat de wagen er nog prima bij staat en niet verlaten en gestript in garage dan wel weiland, iets wat je ook nog wel eens hoort...... En aa Baarlo, dat waren tijden.....toen stond de "G" in GTI nog voor gezelligheid ![]() Ik vind het een legende. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja vroega ik kan het me nog goed voor de geest halen dat jeroen met zijn golf aan de start stond in baarlo, samen met een duitse golf 1 met heele brede wielkasten. iedereen was stil. de sprint begon en 50 meter verder sprong de gaskabel kapot/eraf bij jeroen. als dat nu gebeurde dan lachen de toeschouwers je uit.toen was het enige dat je hoorde aaaaahhhh jammer. en wat betreft de golf 1...hij mag van mij de legende terugbrengen op de baan en laten zien dat ie het nog kan. het liefst 4 wiel aangedreven met een pk'tje of 600 en dan lekker 10 sec over de kwart mijl doen ofzo. en als nu je zelf met een project bezig bent zoals ik dan krijg je steeds meer respect voor dat soort legendes. dus... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() helaas doe je met een 10 sec. auto in europa niet meer mee
|
||||
|
||||
![]() Dat was toch echt wel een dikke auto.
![]() Daar heb ik toch ook wel enkelle nachten over gedroomt. Ik hoop dat hij wel bewaard blijft. Van mij mag hij in een vw museum staan, maar nog liever gewoon op de baan ![]() RESPECT ![]() Degene die hem niet mooi vinden, zijn te 2005/2006. Maar waar blijven de oude foto's. op de witte azev velgen en een dikke dubbele uitlaat. dat waren pas tijden. toen het allemaal nog zonder bbs en kon. ![]() gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() waar is deze auto nu dan en in welke staat is hij nog ??
waarom zou je zo'n mooie auto uberhaupt af willen breken ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() foto's uit de performance van drachten!
peter sijpkens links, jeroen, midden, en jan nieuwenhuis, alle 3 16v g60's |
|
||||
|
||||
![]() bruut apparaat!
|
|||
|
|||
![]() Altijd al fan van geweest
![]()
|
|||
|
|||
![]() Effe wat cijfertjes: 353pk kwartmijl 12.2 sec. eindsnelheid 196 km per uur. Snellste golf waar ik bij in heb gezetten.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hee richard,dan gaan we toch voor de 8 seconden!!!!!! het mag wat kosten van richard! |
|
||||
|
||||
![]() Ook leuk
![]() ![]() Op de achtergrond geloof ik de Golf1 van Clinton ![]() Op de achtergrond ook een bekende snelle ![]() |
|
||||
|
||||
![]() was toen mooi om de hoek in Drachten
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is denk ik maar 1% van de mensen hier die uberhaupt kunnen denken aan zo'n auto bouwen en nog minder daarvan die 'm ook werkelijk bouwen dus niks dan respect voor iets waar ik zelf nooit aan zou kunnen beginnen..............
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Waar een wil is een weg!
|