![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net bij Scumbag voor de deur gebeurd .. 'takje' van boom afgebroken .. hopelijk geen bekende van hier
![]() (zou wel erg zuur zijn als hij hét nieuws hier op het forum moet lezen) ![]()
|
||||
|
||||
![]() oeff....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die is toto.....
Ik wil de onderlip wel kopen!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() donders,daar word je niet blij van
|
|
||||
|
||||
![]() Allemachtig! Hopelijk heeft ie em laten taxeren en daarvoor verzekerd:O
|
|
||||
|
||||
![]() Tering! daar wil je niet inzitten als die op je valt..
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry voor de ietwat wazige foto, maar er stond daar ter plaatse een windkracht 9 á 10 schat ik ..
was onmogelijk om de camera goed stil en stabiel te houden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jemig, dat is mooi min! Je zal het zelf maar wezen..
|
||||
|
||||
![]() shit daar zit nog iemand in!!!
Hij is nu wel flink verlaagd. |
|
||||
|
||||
![]() echt balen het zal je golf maar wezen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Holy F??? Dar ben je goed zuur van zeg!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, gelukkig niet .. is een jas die over z'n stoel hing.
|
||||
|
||||
![]() ik ga vanavond waarschijnlijk een busje halen.
ik hoop dat de wind dan een beetje gaat liggen..
|
||||
|
||||
![]() Shit, dat is niet best. Hier in de straat staat ook bomen. Straks maar eens kijken.
|
|
||||
|
||||
![]() allemachtig !!
das me een behoorlijk takje .. ![]() zwaar minder, zal de bomen en vlaggemasten in de gaten houden !
|
||||
|
||||
![]() Enneh: wie is aansprakelijk in dat soort gevallen. Volgens mij is het erg moeilijk om dit de gemeente aan te rekenen, dus hopen dat de einser allrisk verzekerd is!
Jens
|
||||
|
||||
![]() volgens mij kun je niet verzekerd storm schade/natuurrampen
|
|||
|
|||
![]() Damm niet best het zal je auto maar wezen.
|
||||
|
||||
![]() dat wordt nog een uitdaging, qua verzekering. Een aantal bedrijven in deze straat heeft vorig jaar een schrijven van de gemeente gehad dat de bomen grotendeels gerooid zouden gaan worden (in 2006). Daar is geen gevolg aan gegeven, met bovenstaande consequenties.
Ik heb mijn visitekaartje op de bijrijdersstoel gelegd (bij de cabrio) zodat de eigenaar contact met me kan opnemen, in verband met het bovenstaande verhaal. Wellicht kan hij of zij de gemeente aansprakelijk stellen. Het was hoe dan ook een "mooie" knal hoor, vanochtend. "Mooie" foto's trouwens, Area! Last edited by scumbag : 18-01-2007 at 15:26. |
|
||||
|
||||
![]() Tsuu, als cabrioliefhebber springen de tranen je wel even in de ogen, zeg! Gatver...Moet er niet aan denken...