![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heeft een 5 deurs Golf 2 (1.6td uit 1989) dezelfde schokbrekers/verlagingsset als iedere andere Golf 2 ?
Zit er nog verschil in 3 en 5 deurs modellen? Graag jullie reactie.... |
|
|||
|
|||
![]() Tussen een 3 deurs en 5 deurs golf2 zit geen verschil (zelfs van een golf3 passen de schokbrekers / verlagingssets).
Waar het wel anders is, dat is bij de golf rallye's en syncro's deze hebben een soort 4wielaandrijving en daarvan passen de schokbrekers / verlagingssets niet. |
|
|||
|
|||
![]() is heel veel gelijk ........
|
|
|||
|
|||
![]() Thanks !
Ik ga d'r mee aan de slag. 12cm dichter bij moeder aarde, het is zo eng daarboven ! |
|
||||
|
||||
![]() Zo mag ik het horen
![]() Als hij eenmaal op 'plat op zijn bek licht' wel een aantal pic's he ![]() __________________ MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() Hmm kijk zo naar de tijden van het posten, maar daar klopt ook niet alles meer van
![]() ![]() Of is dit oud nieuws ![]() ___________________ MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() Hmm kijk zo naar de tijden van het posten, maar daar klopt ook niet alles meer van
![]() ![]() Of is dit oud nieuws ![]() ___________________ MK1 VW haaksbergen |
|
|||
|
|||
![]() Huh,... das vreemd inderdaad.
Maar goed, geen oud nieuws hoor. Ik zit nu te wachten op de set uit duitsland. ![]() Is wel een grappig gezicht zo... 13" met platte banden en ongeveer een meter ruimte tussen de wielkasten ![]() ![]() Ik ben nooit zo goed in foto's plaatsen. Kan jij dat niet voor me doen? |