![]() |
|
|||
|
|||
![]() Op advies van Cabbymark.
Met pijn in mijn hart te koop aangeboden ivm het rijden van een auto van de zaak (dus overbodig) en voor de liefhebber: Nette originele stijlvolle Volkswagen Golf 1.8 Cabriolet Karmann 1.8 bj 1987 kleur rood. VRAAGPRIJS € 2950,00 *Kap is in perfecte staat. *Rode ruitbekleding met rode vloerbedekking en rode deurpanelen. *Gemeni klasse III alarm met sirene en startblokkering (voor casco verzekering verplicht) *Kenwood cd speler, subwoofer, pioneer speakers voor en achter en een losse versterker. *1 rode en 1 witte hoes voor over het ingeklapte dag (als dak dicht is). *NIEUWE APK tot 12 OKTOBER 2008!!!!!!!!!!!! *Je kan deze auto al als oldtimer verzekeren bij Orion voor zeer lage premie (ong €69 pj WA) *Nieuwe achterbumper, accu en ruitewissers. *Aandachtpuntjes: (waar ik geen tijd en de handigheid voor heb) *3 kleine roestplekjes (makkelijk te behandelen) *Klein deukje in zijportier (makkelijk en goedkoop te repareren) *Roestplek op onderbumper vlakbij uitlaat (eenvoudig te repareren) Voor info bel mij: Jasper Lammers. Telefoonnummer 0652619418 Email: jappie77@hotmail.com Foto's kan ik je toemailen!!! Last edited by Jasper77 : 02-09-2007 at 14:56. |
|
||||
|
||||
![]() Misschien ook wel aardig als je de foto's hier op zet, het is maar een tip.