![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Jullie weten het nog wel, de How To's discussie op 't oude forum. Ik blijf het nog altijd een leuk idee vinden, al zijn er tegenwoordig weinig mensen die vragen naar de ISV stationairtoerentalstabimotorstappenmotor(
![]() Zo heb ik nog ergens een bestandje voor het verwisselen van schijfremmen voor/achter toendertijd geschreven voor die topic. Iemand anders daar een mening over? |
#2
|
||||
|
||||
![]() lijkt me een goed idee om dat hier op het forum te zetten.....
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Goed idee, ik denk dat we heel wat write-up's/howto's kunnen verzamelen, en dat ze ook wel gewaardeerd zullen worden!
__________________
Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Denk alleen dat er wel iets bedacht moet worden, dat er een aantal mensen die dingen eerst reviewen ofzo voordat ze geplaatst zijn. (alhoewel daar wel veel tijd in gaat zitten)...dat ze allemaal een beetje in dezelfde stijl zijn...ennuh, met foto's
|
#5
|
||||
|
||||
![]() is mischien wel heel erg handig ja! was dat ook niet ter sprake op het "andere" volkswagen forum? dingen als "maak je eigen 1 armige wisser" en "zo leg je je golf2 achterruittenwisser plat" hadden hun het over, meer om re-posts en andere vervuiling te voorkomen.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je kunt toch aangeven dat er iets niet klopt in een How To, en dat vervolgens veranderen in de eerste post...*ow sorry Sjampoo, dat zeg jij ook al ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zo kan iedereen er z'n eigen invulling aan geven, ik dacht aan wat meer technische zaken (die elders soms ook wel te vinden zijn, maar beter goed gekopieerd...) zoals vervangen van drijfstanglagers, versnellingsbak, koppelingsplaat, wiellagers noem maar op. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Ik ben van mening, dat de How to's van begin af aan moeten kloppen.
Ik stel voor dat een ieder die how to...'s opstelt er ook foto's van maakt, en deze dan aanbiedt bij de beheerders. Vervolgens zouden ze door de moderators en een aantal "kenners" vertaalt moeten worden zodat iedereen het kan begrijpen. Een moeilijkheidsgraad voor de uit te voeren werkzaamheden erbij is ook handig. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Ja goed ID voorkomt volgens mij ook een hoop ergernis van -1 degene die de vraag die al 100 keer is gesteld en beantwoord is steld en -2 degene die die vragen al tig keer beantwoord heeft.
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Quote:
PSIES! ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Ik neem aan dat de beheerders de topics wel bij zullen werken.
Maarrrr Elsève. . . ga je gang, en laat zien wat je hebt. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Er zou toch wel een soort van uniforme indeling moeten zijn. Dat je eerst duidelijk vermeld voor welke types het allemaal geschikt is, welk gereedschap je nodig hebt en hoe moeilijk je het vind (bijvoorbeeld
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Daarna je eigen verhaal, eventueel met foto's en aanvullingen van andere forumers.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Of een kladblokbestandje in de eerste post die dient als blauwdruk...
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|