![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zijn er in nederland nog "oude" golf 2's te vinden. Als ik in duidsland op mobile.de of zo ga kijken vind ik genoeg 84-85-ers, soms nog wel een 83-er..Deze auto's moeten in nederland toch ook ergens te koop zijn??? Op MP, speurders, autotrader vind ik alleen maar na '88-ers.
Kortom: wie weet er in nederland nog (goedkope) zweiers tot '85 te koop?!?! Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() Binnenkort zal er wel een slimme hollander opstaan en al die dingen importeren en voor veel geld door verkopen,is met de golf 1 toen ook gebeurt .
|
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een 83er liggen
![]() Maar inderdaad, veel zie je ze niet (wel eens, laatst nog een KS-xx-xx gespot).
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 83 er GOLF 2 GTD
Deze is echt uniek. |
|
||||
|
||||
![]() helaas heb ik geen auto te koop gezien maar deze week wel een 84er nog bij de 1e eigenaar bij mij in de werkplaats!! Zilvergrijze cl met 72000 op de klok, HELEMAAL orgineel. Ik ben helemaal vergeten te zeggen dat ik de 1e wil zijn om deze pracht te kopen als hij hem ooit wegdoet, waarschijnlijk is dat als de eigenaar overlijdt....
![]() ze zijn er dus nog wel, maar als de eigenaar er nu nog mee rijdt waarom zou hij hem dan nu wel wegdoen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je plannen?... ![]() ![]() @ jan: 1e is interessant, strax ff bellen, nr 2 is al vrij prijzig, maar wel uniek!
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik krijg misschien nog een 4 deurs golf 2 carat van eerste eigenaar..
1.8 automaat.. met 4 elektrische ramen en open dak.. blauw metallic... van 1984 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hajee,
Wat een vette bak ! |
|
||||
|
||||
![]() maak die kever eerst maar af kul
![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je het nu tegen mij? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hajee,
pass the golf II maar door dan aan mij ![]() Ik hoor dat jij eerst een kever moet afmaken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welke... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kopen? Uit maart '85 ![]() En tis een GL. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Heb ze van de week gesloopt 84er diesel |
|
||||
|
||||
![]() 85er Gl met 1.6 ..............wordt niet gesloopt maar weer opgebouwd als zomerauto voor de missus
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thnx.... er zijn er idd wel, maar de interessantste staan toch nog in Duitsland.
Daar zijn ze nog vrij goedkoop en met een beetje zoeken soms nog onder de 100.000km... Ik ga morgen bij een nederlandse 86-er kijken (jaja, eigenlijk een jaartje te jong ![]() Grz Niels