![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na +/- 3 jaar bus te hebben gereden wilde ik eens een dikke stijl keef.
Look what I found; ![]() van 6 naar 12V DDR style; zelfs bobines worden gebruikt om het een en ander om te vormen. verder nog niets te melden, ooit zal er wel een topic in het project gedeelte komen. Groeten, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Netjes! En nou niet zo gaan zagen als Michael86 he...
![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() ah! da's een cool ding!
ben benieuwd naar de plannen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee...daar heb ik een 66er voor ![]()
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaaa het is letterlijk verry koel in da ding. Plannen..lager, netter, sneller........... Groeten, Paul.
|
||||
|
||||
![]() Ha Paul, looks nice, ben benieuwd naar het sneller vooral
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben je de bus al kwijt dan? Erg stoer ding, hele toffe kleur vooral!
|
|
||||
|
||||
![]() Komt er ook een G60 in?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding hoor!! Originele kleur?
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
op de foto is alles mooier, maar ik ben er blij mee. voor het sneller heb ik nog iets in mijn garage liggen, alleen voorlopig nog geen tijd. Quote:
Yep, bus is weg. in eerste instantie vond ik het niks maar nu begin ik aan het geel te wennen. Quote:
G60 is zo 2007 ![]() Quote:
Nee, origineel is hij muisgrijs zag ik gisteren. vroeger waren ze niet zo flitsend. Groeten, Paul.
|
|||
|
|||
![]() mooie kever! mooie plannen!
ben benieuwd zodra er een project komt ga ik dat zeker volgen |